Gå til innhold

Min 320/328ic e46

Share

Anbefalte innlegg

Noen spesiel grunn til at valget falt på 325 driverk og kasse? Går med planer om å foreta samme motorbytte selv også. Hvordan fungerte det med ledningsnettet?

Grunnen til valget av 325 driverk er at de hadde en 325 med brannskader på den lokale opphøggeren :wink:

Bytte motor på disse bilene er plug and play, du kan bruke din 320 ecu. Da slipper du å bry deg om starspærren. Jeg merket ikke forskjeld etter at jeg byttet tilø 328 ecu. Du kan ringe meg på 90114210 visst du lurer på noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spesiel grunn til at valget falt på 325 driverk og kasse? Går med planer om å foreta samme motorbytte selv også. Hvordan fungerte det med ledningsnettet?

Grunnen til valget av 325 driverk er at de hadde en 325 med brannskader på den lokale opphøggeren :wink:

Bytte motor på disse bilene er plug and play, du kan bruke din 320 ecu. Da slipper du å bry deg om starspærren. Jeg merket ikke forskjeld etter at jeg byttet tilø 328 ecu. Du kan ringe meg på 90114210 visst du lurer på noe =)

I see :) hehe orginale kassa og drivverket burde jo tåle påkjenningen av 328 maskin, siden Ess tuning leverer 250hk med kompressor kitet og sier at det skal holde fint.

Blir nok ikke motorbytte på meg før på våren engang, men takk for tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...