Jørgen Lie Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 åå?? Da skal jeg se etter deg ! Å om du ser febrilsk vinking i Ålesund torsdag eller fredag er d bare meg Takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Woow! Den så meget pen ut. Grattis med herlig M-tech2, ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Denne fortjener hvite compomotive felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Denne fortjener hvite compomotive felger Akkurat det, gjør den absolutt ikke ! Den fortjener noen tidsriktige BBS hjul, med KANT ! Utrolig nydelig bil du har funnet deg, gratulerer Og velkommen i E30-klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Denne fortjener hvite compomotive felger Akkurat det, gjør den absolutt ikke ! Den fortjener noen tidsriktige BBS hjul, med KANT ! Utrolig nydelig bil du har funnet deg, gratulerer Og velkommen i E30-klubben! Er vel egentlig BBS Rs som frister mest akkurat nå, men får se hva jeg finner i vinter, er jo en del å velge i. Det hadde jo vært greitt med noen felger det ikke er så mange andre som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 man må vere lettere syk for å slenge på compomotive på den der.. æsj den der bør ha kerscher carmona 16"x9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kunne blitt litt tøft tror jeg men.. Fetere hadde det blitt med keskin kt1, eller rs som nevnt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Denne fortjener hvite compomotive felger Det hører hjemme på Volvo 240 turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Pent Tøff farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Da har jeg fått skilt på bilen og nye felger er innkjøpt. Ett litt dårlig bilde av hvordan felgene ser ut.. Kommer til å kjøpe spacere for å få felgene litt lenger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Nydelig bil!.. Utrolig intressert den dagen du eventuelt skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Nydelig bil!.. Utrolig intressert den dagen du eventuelt skal selge Blir nok ikke solgt med det første tror jeg. Må nesten prøve å beholde denne en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Åssen felger er det? Flere bilder, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 vil se flere bilder med nyhjula! får bilen skilter snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 vil se flere bilder med nyhjula! får bilen skilter snart? Står han har fått det lenger opp her Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå