PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Nå har du muligheten til å skaffe deg fjorårets mest sjeldne snowboard jakke. O`Neil The Marker Jacket Størrelse S (Men stor i størrelse, så folk som bruker medium kan fort bruke denne) pris: 2000,- + frakt. Utgått modell som i følge hovedimportør (hvor jeg skaffet siste eksemplaret i small i norge i fjor vinter) ble revet av hyllene. Om du kjører litt baggy stil og liker jakker som VIRKELIG skiller seg ut er dette jakken for deg! Jakken er nyvasket og 100% Strøken. Selges da den er litt for dyr for å bare la støve ned i klesskapet i kjelleren når jeg ikke kjører snowboard lengere. he O’Neill Marker snowboarding jacket from the Fifty2 series speaks for itself. This loaded mix up print takes all your favourite illuminous colours and adds a twist with a bright block stripe pattern. The jacket not only boasts colour but loads of great features that we have come to expect from O’Neill. The Toray ripstop fabric provides the performance you need on the mountain. A removable hood elasctic cuffs and oversized mix match pockets make this a really well made and stand out jacket for this season. Remember snow is only frozen water!
PenguiN- Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Bump. Nixon 51.30 Mismatch limited edition vurderes solgt. nypris var 5700,-..brukt i ca 3 mnd.. 450 gram med MANNE klokke. 2 cm tykk kasse..4 cm bred rem..5,1 cm bred urkasse...dette er en klokke som virkelig stjeler mye oppmerksomhet!! HBO over 3000,- har lagt ut klokken flere plasser så vi får se hvem som får øverste bud!
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 High/low - Hva er det for noe? Jævli kul klokke!
PenguiN- Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 det er kanskje typisk at en selger sier "JA DEN ER JÆVLIG FET" men eneste grunnen til at jeg selger den er at jeg skal ha maken i gunmetal og gull og da trenger jeg mere penger.. OBS: Klokken er JÆVLIG stor. som sagt, nesten ett halvt kilo med klokke. Er egentlig ment som dykker klokke (300 meter) og man skal kunne vite når det er høyvann og lavvann av en eller annen grunn.. Samme klokke på en eller annen kjendis i gull og brun skive: Her ser man hvor stor den faktisk er:
PenguiN- Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Gudene vet...aldri brukt den funksjonen selv...
m-alpin Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Åssen er lengden rundt håndleddet på klokka?
PenguiN- Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 lengden er normal lenge på klokker. MEN jeg har fjernet ett ledd da jeg har tynne armledd. MEN dette leddet følger med i en liten pose
Frode D Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 En kompis av meg har denne klokka. Han sa det var en surfeklokke og high/low var tidevannet altså flo eller fjære
PenguiN- Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 ah, ja nå har jeg lest mer om klokka og det stemmer
PenguiN- Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Nå begynner det å haste her..INGEN?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå