BMWE39turbo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Då vart da faen meg lappen! fyfaen so deilig!! Blir nok litt cruising til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Gratulerer med lappen! Flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Tusen takk! Rå bilen din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Grattis med lappen! Husker det som det var i går selv, sykt digg å cruise alene rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Gratulerer så mye med lappen! Er bare 1 år og 3mnd igjen til jeg får lappen, oh well... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Grattis med lappen veldig fin bil du har er 5mnd til jeg får lappen enda litt gammlere bil det da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Takker, lappen er fint ja! berre å glede seg! Prøvde oss på et par "kjørende" bilder, ikkje at det gikk sånn kjempebra men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Gratulerer så mye med lappen Kjør pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 grattis:) berre soting no som manglar hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Ja! gleder meg til å få sota Framtidige planer nå etter soting er; 4-hjulskontroll og time på biltilsynet, eksos og coilovers i vognkort (bestille neste veke) Få lakkert noke overflaterust på bakluka Oljeservice Eu-godkjenning innen 30. juni Nye felger iløpet av juli (GS Hypertrack) Skulle også fått friska opp lakken med detailing, men det må isåfall bli hos proffosjonelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Er bildene tatt ved Håbakken/Lærdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 bildene er tatt i Førde, litt før "sentrum" ved biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 KNALLFIN E39! Ikke kjør den i hjel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Takktakk! Nei denne blir nok tatt godt vare på! Men er også bruksbil så litt kilometer blir det nok, allerede blitt kalt captain slow så eg er ikkje så tung på høgrefoten Men stortsett skifta ut alt i understell og diverse i motorrom, så teknisk skal den vere veldig bra, fikse en liten rustflekk på bakluka nå (må høyre med lakkerer) så blir også det veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Ja her har vi captain slow! Men med engang du får fatt på en shabby corolla blir du liiiiiiiitt hardare på gassen! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå