Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har samme størrelse, med 235 bak og 25mm spacere bak, 225 foran med 20mm spacere, så det skal gå fint ;)

skal gå opp til 25mm spacere foran også tror jeg :P

Uansett så det bra ut det her! hypertrack skal ha "mørke"grått senter, så lurer på om du har fått silvertrack? ser ikke så godt på bildene men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på det eg også.. For senteret er bittelitt gråere enn kanten, men syns det er lite iforhold til andre som har hypertrack.. Men gjer meg ingenting , egentlig :) Få på røde bbs deksel i senteret og spacere så kommer det seg sikkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :) LM passer meget bra på E39 ja, ingen tvil, føltes nesten ut som ny bil etter de svarte fæle felga eg hadde før.. :P

Bayerks, om du vil ha mindre dekk på felga, legg igjen en kommentar etter bestilling, det gjorde eg, og jaggu fikk eg mindre dekk på enn det som egentlig skal vere (265 og 235) God service fra GS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkt på saken, men veit ikkje helt.. Eg har mest lyst å få de vekk, får 2500-3000 får de. Mens far min er ikkje så veldig glad i å selge de for så lite når de vart kjøpt for 10 000 for litt over et år siden :P Men, får sjå :) tipper eg selger dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lite liv her men skjer lite! Har jo som sagt skifta en del i motor og understellsdeler (powerflex i alt som går blant annet) Så nå skal bilen vere good to go teknisk.

Utvendig er også bilen egentlig ferdig for ei stund, når det gjelder stylingdeler og dilldall.

Bilen har også gått 196 200 nå.

Får noke dilldall de neste dagene;

Tårnstag

Emblemer til felgene

Støtlister med ///M emblem

Så skal bilen bli godkjent med senkesett og kanskje felger, 2 veker igjen av fristen. Deretter venter eu-godkjenning. Og en oljeservice hos BMW.

Ellers har eg gått over bilen nøye de siste dagene og leita etter steinsprut og rust, en liten ruststrek på bakluka og en del steinsprut på panser og eine framskjermen og en liten rustflekk helt fremme på kanalen blir fikset i helga! Får ikkje sove av å ha det slikt, og har derfor parkert bmw-en inntil det er fiksa.

Når dette er blitt gjort, skal også bilen få seg en amatørrubbing og polering, skal også polere opp lyktene med settet til 3M (allerede innkjøpt) Skal også gi den en skikkelig innvendig vask.

Etter dette blir det stortsett nyte bilen vaske den og bruke penger på slitedeler som måtte dukke opp, og reise på rudskogen i juli. Kan hende det også blir en del småtterier som foliere taket blanktsvart.

I år skal også bilen bli vinterlagra, og den SKAL få heillakkering i samme farge før den blir tatt ut igjen til våren.

Poster kanskje et par bilder nå og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...