Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spacere tja, bak nå får eg ikkje lillefinger engang mellom hjulbe og dekk, trenger egentlig ikkje felgene lengre ut :P

hjulbuene bak er også valsa

E34-en er en kompis sin, eier tar lite bilder, men samme fyren som kjøpte felgene mine, meget pen bil, nettopp fikset opp igjen og nylakkert, den mangler litt mer senk + sotede ruter og litt småsnacks, så blir den meget rå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa fikk eg så billig at det var ingenting å lure på etter at karbonleppa vart knust :)

+ når leppa var i karbon syntes den knapt i fart, personlig syns eg det vart ganske pent :P

D er helt sikkert;) nice... Savner min e39 nå.. Denne blir temmelig lik i fronten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker :) begynner komme seg føler eg sjølv også, egentlig.. men er vinteren igjen før bilen er ferdig.

Har sinnsjukt lyst å sende bilen til SSP å få ombygd til 540i i 2014, da er lånet borte fra bilen og lysten på ny motor (ikke bil) er høøøøy! Men vi får sjå kva tiden bringer, lenge til da :)

Forøvrig her er planene for vinteren, etter dette er bilen ferdig sånn utseendemessig og teknisk, blir kun slitedeler å påkoste da :)

Ny fangar

Ny leppe i fargekode 354 - X

Foliere taket blanksvart

US-blink - X

Få sandblåst og tektylert understell, hos firma

Lakkere interiørlistene i samme farge som bil

Vannpumpe

Lakke B-stolpar

Ny rutesenkar type ac schnitzer folieres svart med tak

Lakke oppatt div. bremser

M5 bunndeksel og innerskjermer

Dynavin spelar

Hjullager

GS ventilerte bremser med greenstuff klosser

Bremseskjold

Sort taktrekk

3-stegs polering før bilen blir tatt ut

Om det er noke som mangler på listen, setter eg pris på tips til andre ting som eg burde gjere i samme slengen! :)

Så da er det berre å krysse fingrane for at eg får vinterlagringsplassen eg håper på! :P

Før og nå bilde, litt forskjell har det hvertfall blitt!

IMGP1267.jpg

IMG_3405.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal prøve å få tatt litt i dagslys, men bilen er stortsett på jobben til fattern i vekene, og når den først er heime, er det stortsett drittvær og eg er lat på bildefronten , men trenger et par dagslys bilder ja, prøve ta noken denne helgen sammen med US-blink :)

Flere tips til ka som burde gjerast i vinter før bilen kan kalles "ferdig" , setter eg pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...