koll Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Likte den E34en der, fines det noen flere bilder av den? Flott din også for all del, og rennsportene satt som ett skudd. Bare få på noen spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Spacere tja, bak nå får eg ikkje lillefinger engang mellom hjulbe og dekk, trenger egentlig ikkje felgene lengre ut hjulbuene bak er også valsa E34-en er en kompis sin, eier tar lite bilder, men samme fyren som kjøpte felgene mine, meget pen bil, nettopp fikset opp igjen og nylakkert, den mangler litt mer senk + sotede ruter og litt småsnacks, så blir den meget rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 rs-heggem, bilder som viser litt mere av senteret hvertfall(?); (får ikkje til å ta skikkelig bilder, får heller leige ei venninne som er god på dette ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Det er ikke bak du trenger spacere, det er forran. Jeg har 9,5x18 et13, og jeg skal slenge på 5mm eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 åja, ja framme kunne eg faktisk hatt på spacere, er grei plass der, får ta det opp til vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Bilen ser kanonbra ut med de hjula. Men hva er det du har funnet på med leppa?! Liker ikke når Hamann leppa blir lakkert i bilens farge, den skal være blank svart i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Leppa fikk eg så billig at det var ingenting å lure på etter at karbonleppa vart knust + når leppa var i karbon syntes den knapt i fart, personlig syns eg det vart ganske pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Leppa fikk eg så billig at det var ingenting å lure på etter at karbonleppa vart knust + når leppa var i karbon syntes den knapt i fart, personlig syns eg det vart ganske pent D er helt sikkert;) nice... Savner min e39 nå.. Denne blir temmelig lik i fronten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Ble sinnsykt bra med nye felgene!! 10\10 det derre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Takker, hyggelig med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Se der ja! skummelt lik (gamle)touringen din jakob!! de felgene kledde touringen meeget bra, og sedanen her minst like bra grattis med gromfelger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Sykt pen bil, og jeg liker at du lakka leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Takker begynner komme seg føler eg sjølv også, egentlig.. men er vinteren igjen før bilen er ferdig. Har sinnsjukt lyst å sende bilen til SSP å få ombygd til 540i i 2014, da er lånet borte fra bilen og lysten på ny motor (ikke bil) er høøøøy! Men vi får sjå kva tiden bringer, lenge til da Forøvrig her er planene for vinteren, etter dette er bilen ferdig sånn utseendemessig og teknisk, blir kun slitedeler å påkoste da Ny fangar Ny leppe i fargekode 354 - X Foliere taket blanksvart US-blink - X Få sandblåst og tektylert understell, hos firma Lakkere interiørlistene i samme farge som bil Vannpumpe Lakke B-stolpar Ny rutesenkar type ac schnitzer folieres svart med tak Lakke oppatt div. bremser M5 bunndeksel og innerskjermer Dynavin spelar Hjullager GS ventilerte bremser med greenstuff klosser Bremseskjold Sort taktrekk 3-stegs polering før bilen blir tatt ut Om det er noke som mangler på listen, setter eg pris på tips til andre ting som eg burde gjere i samme slengen! Så da er det berre å krysse fingrane for at eg får vinterlagringsplassen eg håper på! Før og nå bilde, litt forskjell har det hvertfall blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 veldig stor forskjell ja fra før du begynte på den til nå , bilen ser jo utrolig bra ut nå. ser ut som du har planene klare for vintern ja som bare vill gjøre den enda råere , men savner noen bilder av bilen i litt dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Ja skal prøve å få tatt litt i dagslys, men bilen er stortsett på jobben til fattern i vekene, og når den først er heime, er det stortsett drittvær og eg er lat på bildefronten , men trenger et par dagslys bilder ja, prøve ta noken denne helgen sammen med US-blink Flere tips til ka som burde gjerast i vinter før bilen kan kalles "ferdig" , setter eg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå