BMWE39turbo Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 faen det vart jo ganske tøft det der Lov å låne ideen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Klart det er lov! Har jo ikke patentert idéen, så får ikke saksøkt deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hehe neinei, men om du ikkje liker det, vil eg jo gjerne respektere det, vil ikkje vere drittsekk heller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hva med å bare gjøre som meg? Unngå alle typer av merker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ja, vurderer det også, litt usikker.. Litt lyst å kjøre clean stil også, uten alt mulig dilldall her og der, kanskje ta vekk lippa og.. Får fundere litt på det når bilen vinterlagres, er mykje som skal gjerast i vinter.. http://img203.imageshack.us/img203/2637/img1590.jpg Sånn som det syns eg er veldig pent, ingen forstyrrelser og dilldall, berre den pene formen av en E39 Men alle synspunkt er velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fryktelig dumt vi må ha det stygge skiltet fremme. Er så cleant uten noe som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fryktelig dumt vi må ha det stygge skiltet fremme. Er så cleant uten noe som helst.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Legger ved et bildebevis jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Du kan vel ikke mene at du liker den bilen der RS? Den har jo sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Tenker ikke så mye over det jeg. Men det burde vært en chrome grill der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 finnes jo måter å få cleanere front da vis en vil ver skilt løs.3M duallock borrelås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Syns faktisk det var ganske kult å sette stickers på takluka istedet, da kan man hvertfall "skjule" dem litt hvis man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Syns faktisk det var ganske kult å sette stickers på takluka istedet, da kan man hvertfall "skjule" dem litt hvis man vil Akkurat derfor de er akkurat der, synes bilen er for clean til å stappe de i bakruta slik jeg hadde på touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 eller så går det ann å ha de svarte på sota rute, som jeg hadde på 523'n Men helt enig med de over, det er så mye cleanere uten skilt foran, og det har jeg alltid prøvd å finne måter for å klare, men nærmeste jeg har vært er å montere skilt på tauekroken, noe som iallefall ikke er pent med stort skilt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 tok meg friheten til å redigere bildene dine litt, så det blei litt riktigere lysforhold på dem Pen bil forresten, feite felger! men ja, den trenger spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå