Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk:)

Har veldig lyst å få vekk 4-rørs eksosen også nå, ser gromt ut, men er litt voldsomt.. Eine felgen er skrapa opp, i tillegg syns eg ikkje dei passa bilen i det heile tatt, så får sjå om eg får på noke anna til våren og når lappen kommer snikende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skal ha nye felger til sommeren, får dem kanskje allerede nå til jul :D Men hvilke skal eg velge??

Står mellom GS silvertrack: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... 130232.jpg

og GS Hypertrack: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99067.jpg

er forsåvidt samme felgene men med forskjellig farge på senter.. Ka trur folket passer best til fargen på min bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hypertrack i 20" 19 blir for smått.. Hadde d på min lemabsblå e39 men ble dritskuffa over vor små di ser ut i 19":( jeg har turing i samme farge som deg med sortlakkert tak,, det hadde du ikke angra på, folie ser for matt ut;) et anet forslag er å lakkere leopa sølv, synes den blir borte når den er carbon. Eller har du en tøff bil;) støtter forslaget om å ta bort bakpotta.. Hva med eisemann potte på ene siden? Den er mindre voldsom og pen;) lykke til med lappen til våren og en meget god bil med mange riktige moods;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger, potta går vekk so fort som eg får solgt den, nye felger blir ikkje enda da eg prioritere soting av bakrutene, M5 speil, slik M5 grill med luftehull, slitedeler som måtte dukke opp, og nye skilt :) Etter det må eg nok roe kraftig ned, påkosta bilen altfor mykje allerede :P så får eg heller nyte bilen.. Og kanskje det blir nye felger utpå sommeren :)

Hyggelig å høyre Jakobm5, spesielt når en ser hvilke biler du har / har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte shadowline listene rundt vindua på schmiedmann.no koster vel ca 2300 mener eg :)

Drit i chromen å få deg shadowline.. Chrome er lite pent :D

Vore innom tråden din og, ser ut som bilen din blir meget bra! Men ville valgt en annen farge siden du først skal lakkere hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...