Gå til innhold

Sofa's E92 - Nye felger side 3. Selges!

Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Fått sladda noe med vogna da Martin? :lol:

En del ^^ Men tar det med ro nå og utover.

Råtøff bil! :)

Tusen takk :)

Venter nå på gule tåkelyspærer. Har fått satt inn gule pærer til angel eyesene.

Felgene bir snart lakkert, sammen med hele bakfangeren.

Gleder meg til sommeren nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte i touringen min? :D

Fantastisk bil, gratulere så mye!!! :D

Tusen takk :)

Haha, spørs om jeg vil det altså ;p Sitter med en E34 jeg vil få solgt allerede :P

Knall bil, og knall felger! Sistnevnte vil jeg prøve å skaffe til min egen bil også til sommeren! :P

Sistnevnte? Gule tåkelys osv? :P Er ikke noe problem å få tak i det. Bare send melding på pm til meg det, så sier jeg hvor jeg kjøpte mine : )

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Legger ved noen bilder som Erik89 her på forumet har tatt for meg. Tok de fra Facebooken hans, så det er ikke superdeilig kvalitet på dem. Men det får nå gå :D Hehe

uxdh7ahfen5c5oah2p18.jpg

xsyp18blcotk220spy5l.jpg

rkurupkqd87yjqmkpu2c.jpg

s1s1bz07mr3rgpdtbls2.jpg

ictss7pt7fs7d1tomjo5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Se her ja. Helt glemt å oppdatere her!

Har vel egentlig ikke gjort så mye med bilen enda, da pengene ikke strekker til.

Men, har fått lakkert grillen matt svart, og fått gule tåkelyspærer. Hadde og til angel eyesene, men tok de av for et mer aggresivt utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Har helt glemt vekk denne tråden, så vekker den til liv igjen , ettersom ting og tang skjer med bilen.

Får fortsette der jeg slapp sist sånn ca :)

Fikk lakkert grillen som siste bildet viser, og etter det var det å få fikset mørkere baklykter.

Da var det demontering, og sette seg ned og pirke i 4 timer, med den feite solfilmen fra Biltema og litt godvilje og noe god musikk.

Resultatet ble overraskende bra!

zjofnndlmnsd8j9satzk.jpg

Så var det å ta ut Angel Eyes pærene, for å se hvordan fronten på bilen ville bli seende ut med "mørke" lykter, og kun gule spredere

fqf4w2nicoaw2nyd6lab.jpg

Noe jeg ble helt forelska i! Så, det er vel den stilen jeg kommer til å kjøre.

Så, for å få fronten enda mer aggresiv, måtte det litt LaminX til på frontlyktene.

Her er min bil til venstre, og en kamerat sin E93 til høyre. En del forskjell :)

fqfqp51sxk6ydkqj8fcn.jpg

Og nå måtte det jo litt senk til! Og nye felger. Veldig fornøyd med dette. Må litt lavere foran, og litt opp bak, men det kommer seg.

1vos50lln7vs9jh7mxay.jpg

Så fant jeg ut av felgene var sprekt, så her prøver man å fikse litt i garasjen. Noe som ikke fungerte, så da måtte det sveises :mrgreen:

r7occszvih0bd57566ci.jpg

Prøvde med billig kina-LED i Angel Eyesene, og det lyste opp i inner-ringene, og såvidt i ytter-ringene. Ikke noe alle har, og det er bra. Har ikke disse lenger, da kvaliteten var ræva, og de lyste lilla. Ikkje braaaa.

qjaj5olqaq3xc2jv71ql.jpg

Og LED pærer utenfor, da må man ha LED til interiøret 8)

mgfly0aaeobd1bsvxmvb.jpg

Dette var alt for denne gang! Får bli flinkere til å oppdatere etterhvert som ting skjer med bilen. Har vært MYE mer frem og tilbake med felger osv, men har ikke bilder av dette. Skal bli flinkere til å ta bilder.

Mvh

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil dette her :) E92 er utrolig pene og linjelekker biler, E90/91 ser jo ut som en Voyager i forhold :wink:

Det er alltid morro å prøve seg litt fram med forskjellige ting på bilen, har selv litt dilla på LED og har nå prøvd meg fram med 3 forskjellige pærer bare til skiltlyset uten å bli fornøyd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått polert og voksa bilen. Ble nogenlunde OK. Fått vekk en del vaskeriper, men fortsatt spøkelser i lakken, så maskinen må til her ser jeg.

Har fått montert gul lyktefilm på tåkelysene. Elsker det 8)

qxj450gdrv2xv3k9vnz7.jpg

Nå trenger jeg bare å få noen til å hjelpe meg med å sveise. Hjulboltene er stein umulige å få av, ettersom de har vridd seg. Så må få sveisa på en mutter, og få dem av. Så ikke tenk på at det er vinterhjul på :lol:

bm57ulhjjkwrit7ixq6t.jpg

Og, ettersom at man nå kan ta av oblatene, så ble det et fryktelig stort tomrom mellom bokstaver og tall, så her måtte jeg fylle inn med noe :-D

2r2qjwcc7vt7ckqep6lg.jpg

Ser for meg at dette blir å se på flere biler her på bimmers? Hehe. En trend starter fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...