bjornkn Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Kan dere få fikset innloggingsproblemene med Opera? Før gikk det helt greit, men nå logger man inn - og vips så er man logget ut igjen etter et øyeblikk. Er nødt til å bite i det sure eplet og starte IE for å kunne skrive noe som helst her Dere burde ha et underforum for slike tekniske problemer og diskusjoner om selve forumet...
nitrox111 Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Kan dere få fikset innloggingsproblemene med Opera?Før gikk det helt greit, men nå logger man inn - og vips så er man logget ut igjen etter et øyeblikk. Er nødt til å bite i det sure eplet og starte IE for å kunne skrive noe som helst her Dere burde ha et underforum for slike tekniske problemer og diskusjoner om selve forumet... Trenger ikke krype helt ned til IE, Mozilla Firefox funker utmerket =)
bjornkn Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Joda, sikkert. Men poenget var at tidligere var det ikke noe problem med Opera heller, inntil bimmers endret på noe. Ingen andre fora jeg er på har dette problemet med Opera-innlogging.
oleo Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Sannsynligvis er det cookies som trøbler det til for deg. Slett alle cookies/infokapsler i nettleseren verktøy meny så bør det være ok igjen
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Har du/dere trøbbel med innlogging fra fremsiden eller også inne på selve forumet? Det er noen som sliter litt om dagen, men jeg har ingen problemer selv, så jeg forstår ikke helt hva som foregår. Mistenker at loginen på forsiden er et problem, for den bruker aldri jeg. Det er egentlig to forskjellige backends om en er på forsiden eller inne på selve forumet. Det er forumet som inneholder den faktiske databasen, mens alle de andre sidene forsøker å hente ut fra den, men virker ikke som det fungerer like bra alltid. Den skal nemlig egentlig ha sin egen brukerdatabase.
wabby Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Har brukt opera på Bimmers i alle år, ingen problemer.
bjornkn Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Merkelig at bare noen sliter med bimmers/Opera? Og at andre får det til å funke helt greit? Å slette cookies hjalp ingenting forresten... Og det er samme problem om jeg logger inn i forumet eller fra forsiden.
takaasen Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Har også brukt opera i alle år ingen problem, har faktisk problen med koed sine sider og opera.
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg fikk også plutselig problemer med innlogging i Opera, men etter at jeg slettet alle cokiene så virket det igjen.
wabby Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Eneste som er å påpeke er at dersom jeg trykker på "hovedside" linken så står det at jeg må logge inn... Trykker jeg på "forum" igjen, så er jeg innlogget. Er en bug, men plager meg ikke =)
badsha Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 har problemer med IE har jeg 2 sider av bimmers oppe, så logger den ene seg av. litt kjipt fordi man ofte har flere typer emner opp til tider
Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 har problemer med IEhar jeg 2 sider av bimmers oppe, så logger den ene seg av. litt kjipt fordi man ofte har flere typer emner opp til tider Dette trooor jeg ordner seg om du bare oppdaterer siden som er utlogget.. Selv har jeg problemer med at "nye" bimmers ikke logger seg automatisk inn eller holder seg innlogget mellom hver gang jeg åpner nettleseren. Jeg bruker Safari(mac) så jeg har egentlig bare skyldt på det..
journey Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Brukt Opera og bimmers lenge men i går fikk jeg også problemer med innlogging. Over på firefox nå, men skulle gjerne gått tilbake til Opera. Hjalp ikke å slette cookies btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå