Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Det er ikke så lenge siden jeg flyttet ned til Kristiansand og her kjenner jeg ingen som er verken bil, eller BMW intresserte. Jeg kjenner faktisk ingen andre som har bil!? :shock: Litt kjipt med tanke på at der jeg bodde før (Årnes) så var bil det eneste som folk rundt meg prata om, og da gikk det spesielt mye i gamle BMW'er.. Lurer bare på hvordan BMW miljøet er her nede. Jeg har selv en e12 525, og hadde vert kjekt å se om noen andre nedi her intresserer seg for gamle Bayerske skjønnheter og :D

Skrevet

fløtta dit på hybel selv, nå i august..

har sett en hvit e39 der rånende rundt som er veldig tøff, også en del e36 av heller laber kvalitet..

Skrevet

Synd bare at han i den hvite E39en ikke er den skarpeste kniven i skuffen....

2150 Årnes ja :P Får alltid gode minner når jeg hører det. Og Statoil ved krysset der du svinger til fjellfoten ^^

Anyway, kjører selv en sort E39 stasjonsvogn med 19" felger og Bimmers skiltplate bak. Cant miss it. Har en smell i høyre forskjerm som skal byttes etter hvert.

Skrevet

har sett en hvit e39 der rånende rundt som er veldig tøff, også en del e36 av heller laber kvalitet..

Men jeg møtte deg på E18 over Stoa ved Arendal for en stund siden i allfall! :)

Skrevet

Men jeg møtte deg på E18 over Stoa ved Arendal for en stund siden i allfall! :)

å? :) kjørte du den e39'n på bildet der? møtte en slik ved påkjøringsfeltet ved den båtbutikken der, da tenkte jeg at det kanskje var deg :P

Skrevet

Bodd i Kr.sand et par år nå, ikke sett det helt store miljøet. Og alle kr.sandere tror tydligvis at sort BMW= pirattaxi. Fått et par inn i bilen når jeg kjører gjennom sentrum en lørdagskveld.

Kommer fra Mandal, er et større miljø for biler der.

Men ser jo ut som vi er et par stykker iallefall.

*kjører en sort E46 sedan, desverre ganske orginal så skiller meg ikke så veldig ut.

Skrevet

Bor i Mandal jeg og. Pleier å møte opp på treffene som holdes i Krsand, men blir lite råning på kveldene og i helgene.

M3ene er vinter parkert og har flyttet inn i en sølvgår 98mod 316i som vinterbil..

Skrevet

Bor i søgne, midt mellom mandal og kr.sand..

Er vel over snitt bil-interessert og syntes også kanskje det skjer litt lite her nede av den slags... Selv om det ofte er drifting på glattkjøringsbanen og endel aktivitet når det gjelder rally/rallycross... Kjipt at gatebil ikke arrangerer treff her nede lengre...

Har sett det er noen "streetmeets" innimellom, men er sjæl litt for gammal for sånn "stå i ring å spill høy musikk med fulle fjortiser" -treff :roll:

Skrevet

å? :) kjørte du den e39'n på bildet der? møtte en slik ved påkjøringsfeltet ved den båtbutikken der, da tenkte jeg at det kanskje var deg :P

Jeg kjørte en mørke grønn Audi 100 sedan, den det er bilde av i linken i signaturen! Men så deg ironisk nok rett ved Båtbutikken der ja, du kjørte østover og jeg sørover :) Er 98 % sikker på at det var deg i W123en :wink:

Skrevet

Jeg kjørte en mørke grønn Audi 100 sedan, den det er bilde av i linken i signaturen! Men så deg ironisk nok rett ved Båtbutikken der ja, du kjørte østover og jeg sørover :) Er 98 % sikker på at det var deg i W123en :wink:

ok, syns jeg kan huske en slik, legger merke til gamle biler skjønner du :wink: .. jeg skulle kjøre hjem bilen, siden den ble brukt så lite, også skal jeg selge den.

Var den grå, så var det nok meg.. går ikke mange w123-slitere lengre :P

var det for 2-3 uker siden?

Skrevet
Bor i søgne, midt mellom mandal og kr.sand..

Er vel over snitt bil-interessert og syntes også kanskje det skjer litt lite her nede av den slags... Selv om det ofte er drifting på glattkjøringsbanen og endel aktivitet når det gjelder rally/rallycross... Kjipt at gatebil ikke arrangerer treff her nede lengre...

Har sett det er noen "streetmeets" innimellom, men er sjæl litt for gammal for sånn "stå i ring å spill høy musikk med fulle fjortiser" -treff :roll:

Snakket med Svein Terje Vasland her om dagen. Han har også handlet E30M3 nå. Han kjente vist deg forsto jeg som.. Vi snakket om at vi måtte få til et E30M3 treff til sommeren igjen. Begynner jo å bli noen stk av de i Agder nå.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...