///Thomas Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Bor i søgne, midt mellom mandal og kr.sand..Er vel over snitt bil-interessert og syntes også kanskje det skjer litt lite her nede av den slags... Selv om det ofte er drifting på glattkjøringsbanen og endel aktivitet når det gjelder rally/rallycross... Kjipt at gatebil ikke arrangerer treff her nede lengre... Har sett det er noen "streetmeets" innimellom, men er sjæl litt for gammal for sånn "stå i ring å spill høy musikk med fulle fjortiser" -treff Snakket med Svein Terje Vasland her om dagen. Han har også handlet E30M3 nå. Han kjente vist deg forsto jeg som.. Vi snakket om at vi måtte få til et E30M3 treff til sommeren igjen. Begynner jo å bli noen stk av de i Agder nå.. Stemmer det... Han er på vei hjemover nå og skal treffe han på tangvall om en halvtime for en liten inspeksjon av den Klar for ett treff til sommeren ja, må vel være 8-10 stk i agder nå vel... Dersom jeg får tatt en overhaling i vinter så må vi vel ned på ringen i ferien, hadde vært fett med en e30 konvoy nedover...
in2you Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Er ofte ute på hytta utfor kristiansand i en mørk grå 1-serie, er faktisk på sørlandet fram til lørdag nå Mye Bmw blant hyttefolka men da mest i typen 5-serie og X5.
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Bor i søgne, midt mellom mandal og kr.sand..Er vel over snitt bil-interessert og syntes også kanskje det skjer litt lite her nede av den slags... Selv om det ofte er drifting på glattkjøringsbanen og endel aktivitet når det gjelder rally/rallycross... Kjipt at gatebil ikke arrangerer treff her nede lengre... Har sett det er noen "streetmeets" innimellom, men er sjæl litt for gammal for sånn "stå i ring å spill høy musikk med fulle fjortiser" -treff Snakket med Svein Terje Vasland her om dagen. Han har også handlet E30M3 nå. Han kjente vist deg forsto jeg som.. Vi snakket om at vi måtte få til et E30M3 treff til sommeren igjen. Begynner jo å bli noen stk av de i Agder nå.. Stemmer det... Han er på vei hjemover nå og skal treffe han på tangvall om en halvtime for en liten inspeksjon av den Klar for ett treff til sommeren ja, må vel være 8-10 stk i agder nå vel... Dersom jeg får tatt en overhaling i vinter så må vi vel ned på ringen i ferien, hadde vært fett med en e30 konvoy nedover... Hvis økonomien strekker til så blir det ringen for meg neste år også det er garantert. Var der i år for første gang og jeg MÅ tilbake. Jeg MÅ!!
Danniboy Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 jeg har jo 2 bmwer en svartmatt 7 serie og en knall rød E30 coupe er veeldig ofte ute å kjører:P bare å stoppe for en hyggelig prat
JEFman Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2010 Beklager for mitt fravær på forumet, men jeg klarte selvfølgelig å søle 1 liter med øl på pc'en min for noen uker sia! Og har ikke penger til ny Men det virka som om det var en del BMW folk i Kristiansand, Mandal og rundt omkring ellers på sørlandet Og den mattsvarte 7 serien har sett veldig mye til hvertfall! Jeg kjører rundt i en rød, stygg corolla 93 model E12'en blir parkert i vinter hvertfall.. Men er det noen her som kan si meg om det er piggdekkavgift i Kristiansand?
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Ikke noen pigg avgift i kr sand nei, men det er vel ikke mange åra før det blir det Klarer meg forøvrig fint på sommerdekk i disse dager jeg, selv med bakke opp til huset så kommer jeg utrolig bra fram med kun tohjulstrekk og sommerdekk! Satser på at snøen er borte i løpet av kort tid
Lars89 Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Kjører på sommer fortsatt jeg også. Bart nesten overalt. Får litt rare blikk men sjitt au
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå