316 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 http://www.dagbladet.no/2010/10/13/kult ... /13827928/ Trodde virkelig det skulle holde denne gangen, men den gang ei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Tragisk hele opplegget. Forza 4 rekker vel å komme ut før de får sluppet dette monsteret av et spill. Hvor mange ÅR har de utsatt det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg har faktisk ventet på dettte spillet siden slutten av 2005! Står at det kommer denne julen. Har jeg ventet 5 år, skal jeg greie et par uker ekstra (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg har faktisk ventet på dettte spillet siden slutten av 2005!Står at det kommer denne julen. Har jeg ventet 5 år, skal jeg greie et par uker ekstra (: 2005? Det var vel aldri meningen at det skulle komme på PS2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Fortsett å drit på fansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kjør Forza 3 ! Mye bedre! Men har sikret meg både PS3 og GT5, så skal vel ikke si noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg har faktisk ventet på dettte spillet siden slutten av 2005!Står at det kommer denne julen. Har jeg ventet 5 år, skal jeg greie et par uker ekstra (: 2005? Det var vel aldri meningen at det skulle komme på PS2? Jeg ventet bare på en oppfølger jeg. Tenkte ikke på hvilken konsoll det skulle komme på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Spilling slutta jeg heldigvis med når jeg var 13 år og fant ut at det var noe som hette damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Uuuuuuuuuuuuh... Du er ikke voksen før du finner barnet i deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Uuuuuuuuuuuuh... Du er ikke voksen før du finner barnet i deg... Ja det er sant! Derfor er det fint at man har forskjellige interesser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Du prøver å fremstå som du er 50, men allikevel så er det noe som får meg til å tvile på at du er halvparten engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Gleder meg skikkelig til dette kommer selv Har vi allerede venta så lenge, skal man vel alltids klare en liten stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Du prøver å fremstå som du er 50, men allikevel så er det noe som får meg til å tvile på at du er halvparten engang... Da har altså tvilen din helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Frykter det forventningene til dette spillet blir for høyt etter alle utsettelsene.. Men jeg tror det blir rått å spille dette i 3D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Uuuuuuuuuuuuh... Du er ikke voksen før du finner barnet i deg... Ja det er sant! Derfor er det fint at man har forskjellige interesser Jeg har en deilig dame! Og hun vet veldig godt at hun blir singel i noen uker når spillet kommer ut en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå