Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hos meg har det tatt helt av nå... skulle skru på PS3 her om dagen så kom det bare opp "Harddisk diagnose sjekk" eller noe sånt. Så lot jeg den loade seg ferdig og så når den skrudde seg på igjen så er alle game saves borte, er 2 korrupte filer under games som jeg ikke vet hva er og ikke går ann og slette eller gjøre noe annet med... Putter jeg i en plate i PS3en (spill/cd/dvd) så skjer det ingen ting, det blir ikke registrert på PS3en, det samme gjelder med USB brikke. Og de spillene jeg har inne på PS3en som er lasted ned fra PSN kan jeg åpne, og da ender det med at skjermen bare blir hvit og at PS3en låser seg.

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
FAEN! Nå leser ikke min ps3 noen plater. Spilte gt5 og fikk besøk så satte den på pause, og når jeg skulle starte igjen var den blitt mongo. Jeg hadde liksom planer om å drikke øl og drifte litt i kveld :P

Gled deg, for nå miste du all gamesaven din... Min PS3 "kokte over" etter at jeg spilte endel da spillet kom ut, leverte den inn, fikk tilbake maskin med praktisk talt all innmat bytta ut inkludert ny harddisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN! Nå leser ikke min ps3 noen plater. Spilte gt5 og fikk besøk så satte den på pause, og når jeg skulle starte igjen var den blitt mongo. Jeg hadde liksom planer om å drikke øl og drifte litt i kveld :P

Oi..akkuratt det som kjedde med min her for noen uker siden :x

Måtte som sagt gå inn i options og formatere hardisken på PS3 helvetet og begynne alle spill på nytt...

Hos meg så ville ingen spill, filmer eller USBer jeg putta i PS3en vise seg, og alle game saves bare "forsvant"... Pluss noen korrupte filer lå her og der som jeg ikke kunne åpne eller slette -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har skjedd med en venn av meg også :) Han kom seg til lvl 29 igjen på samme helga som han mista saven (han fikk låne noen biler) :D

En annen venn mista saven sin på Battlefield men etterlitt så kom den plutselig tilbake igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...