Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg en Mustang fra 65 som jeg har trimma til over 350 hester. Men dekk, det hadde jeg faen ikke råd til da jeg var ferdig :lol:!

Skrevet
Har nettopp kjøpt meg en Mustang fra 65 som jeg har trimma til over 350 hester. Men dekk, det hadde jeg faen ikke råd til da jeg var ferdig :lol:!

Hadde det samme problemet med min 74 mod. Jensen Interceptor MKIII med 567 hk hehe..

Men er det flere en meg som ikke finner bremse oppgraderingene?

Skrevet

Men er det flere en meg som ikke finner bremse oppgraderingene?

Leter etter det selv også. Kan da umulig laget ett gra turismo spill uten muligheten til å oppgradere bremser? :?

Skrevet
Hva er greia med at bilene man vinner ikke kommer rett i garagen, men i den lastebilen? Er det bare rent praktisk for at man må laste de ned/inn fra dvden?

Ehm... Vinner man egentlig de bilene, eller hva faen er greia? Jeg prøvde å sette meg inn i en av de bilene i garasjen nå, hvor i all verden ble det av den bilen jeg satt i fra før da? Den forsvant jo... Står ikke i garasjen eller noen ting! :? HJELP!!!

Skrevet

Ja, stemmer... Skrudde av i sinne, fordi jeg prøvde for "moro skyld". Da gikk Mustangen min som var påkostet en hau rett i dass til "fordel" for en Subaru 360.

Skrevet

Hmm.. min bil ble heldigvis ikke byttet ut :D

Trimma S15, som jeg brukte, mens jeg tok car exchange med en 2011 versjon av det de kaller for Toyota Supra :D

Skrevet

Ja er jeg altså den eneste i norge som ikke har dette nå?

Gikk forbi det i butikken istad og hadde så jeevelig lyst til og knabbe det og løpe som en idiot. Men nei får nok heller vente noen dager eller uker til før det jævla postvesnet bestemmer seg for at de skal legge spillet i postkassa mi. Det ble tross alt sendt fra england for en uke sia og jeg tviiiler på at det tar så lang tid og fly det fra england og hitt. Mennmenn sånn er det når man betaler tusenvis av kroner i året for at blandt annet postvesnet skal fungere, men sånn er det jo med mesteparten av skattebetalte ting her i landet, det suger.

Skrevet
Ja, stemmer... Skrudde av i sinne, fordi jeg prøvde for "moro skyld". Da gikk Mustangen min som var påkostet en hau rett i dass til "fordel" for en Subaru 360.

Nei du har sikkert Mustangen enda, når du går inn i garasjen så har du 3 faner å velge mellom.. Premium, standard og favoritt..

Ingen av mine har forsvunnet enda vertfall..

Er ikke sikker på hva greia med de car ticketene, eneste fordelen jeg ser med det er at du slipper at garasjen din er full av alle dritt bilene som en vinner i begynnelsen..

Skrevet

Hah, dere må lete litt grundigere i garasjen, er tre undermenyer, standard, premium, og en til :)

Spill litt, så skal dere få se hvor fett det er! Kjører 135i med 480 gamp nå, kjekk bil! Har også en Skyline R32 til japse-løpa, fin den og, men ikke like underholdende :)

Skrevet

Og hvorfor kan man ikke velge alle bilene i Arcademode? Og er ikke den vanlige Nurburgring med? Så ut som det bare var en GP variant? Og får man ikke kjørt TopGear banen med valgfrie biler???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...