Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noen som får kjørt online eller logget seg på network igjen?

Jeg fikk forandret passord 16 mai men inget sjedde siden. Så prøvde jeg resete slik at jeg skulle få nytt passord på e-post men inget passord dukker opp.

Jeg prøvde resete ikveld igjen, via ps3 hvor det står info om dette i velkommen tilbake info, men samme meldingen om passordet skal komme til gitt e-post adresse, noe som ikke skjeer.

Prøvd logge inn til hvor enn forandrer passord via pc, men der får jeg ikke engang logget meg på stedet da det virker nede.

Jeg er usikker på hva jeg gjør videre men er intressert høre om andre slitter forsatt med det samme og ikke minst kansje har en løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som får kjørt online eller logget seg på network igjen?

Jeg fikk forandret passord 16 mai men inget sjedde siden. Så prøvde jeg resete slik at jeg skulle få nytt passord på e-post men inget passord dukker opp.

Jeg prøvde resete ikveld igjen, via ps3 hvor det står info om dette i velkommen tilbake info, men samme meldingen om passordet skal komme til gitt e-post adresse, noe som ikke skjeer.

Prøvd logge inn til hvor enn forandrer passord via pc, men der får jeg ikke engang logget meg på stedet da det virker nede.

Jeg er usikker på hva jeg gjør videre men er intressert høre om andre slitter forsatt med det samme og ikke minst kansje har en løsning...

Det skal fungere, men om du fortsatt har problemer så ville jeg sendt en mail til Sony (ps3) og forklart situasjonen. Som regel er de veldig enkle og greie å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet på svar når jeg kom hjem fra jobben i dag etter jeg sendte de en e-post fra support ps3 igår men ikke fått noe svar ennå. Jeg leste om dette problemet hvor det sto jeg skulle ta kontakt med de om passordet ikke fungerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal nettverket ned fra kl 20.00 imorgen til 02.00 Onsdag, og da skal alt virke når det kommer opp igjen, inkl PS Store. Blir sikkert orden på problemet ditt da Glenn, om ikke du får svar innen den tid. Vet om fler som har samme problem. Hos meg har det gått som flesk på smør, innbakt i olje hele tiden, heldigvis!

-edit-

Spiller ikke GT5 selv lenger, da det bare er endeløs grinding som gjenstår omtrent for å få A og B spec lvl 40. Men ser mange av dere drifter endel.. prøv 87' Yellowbirden til RUF. Den fungerer relativt bra. Ikke trenger man trimme den heller, men noen mindre justeringer er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er et drittspill, for bare japser og polakkbiler..!

Fett hadde ikke vært med rekke sekser og turbo i en gammal e21 eller no og bruke det som driftebil, da skulle jeg spilt det der 24/7 om det hadde vært mulig på mange bmw modeller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på ZhilleN, prater bare vas :) Er et veldig bra spill! Selvom det er manko på mye eldre biler som burde vert med.. Iallefall med tanke på at der er en uendelig mengde av kjedelige japser i diverse utgaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...