-Erik- Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Hånd kontroll og 4x4 Oppsettet på bilen vil jeg anse som bra Bedre en standard ihvertfall. Men kommer ikke lenger med de stikkene på kontrollen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Der den største forskjellen ligger, kontroll klarer jeg så vidt å hanke inn 16-17k hvis jeg er heldig. Får ønske deg G27 til jul da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Lite spilling her så å dra frem ratt og pedaler inn i stua da blir det hus bråk her tror jeg. Nok med de høytalerene og bassern som tar mye plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Hahaha Da er det liten vits ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Kan jeg lagre inni endurance løpene nå? Ny 65" 3D tv, så må nesten børste støvet av GT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Hello! Noen som kan hjelpe? Sliter med online delen av spillet.. Får opp denne meldingen som regel når jeg prøver og joine ett rom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Hvilke baner er driftevennlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 G27 og rwd drift syns jeg ikke passet helt. Noen innstillinger som bør gjøres? Hva kjører dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Hvilke baner er driftevennlige? Tsukuba, Suzuka, Tokyo City, Autumn Ring (helt klart), generelt alle baner uten doserte svinger og en del svinger i kombinasjon uten altfor mye rettstrekker. F.eks rundsvingen på Cape ring er umulig å sladde oppover, da bilen vil dra seg inn mot midten og snurre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Noen som har erfaring med GT5 på 3D tv?? Er det så rått som det høres ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Åssen i svarte får jeg skrudd av vindusviskerne og fjernlyset på M5en min, ser jo bare helt teit ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Trykk på R3 da går viskerne av:) Lysa er vel R1 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Noen som har erfaring med GT5 på 3D tv?? Er det så rått som det høres ut?? Merker ikke så stor forskjell jeg, kjører uten. Så slipper jeg brillene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Trykk på R3 da går viskerne av:) Lysa er vel R1 eller noe. Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Hello!Noen som kan hjelpe? Sliter med online delen av spillet.. Får opp denne meldingen som regel når jeg prøver og joine ett rom: BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå