spruddel Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Drifta også med 190E 2.3, men prøvde med Buick Special '62 og bygde opp den, den er syk. Vanskelig å kontrollere, men når man blir vant til den, så blir det bra! Tok en grei runde på Tsukuba med den på 25685 og da er det mye mer å gå på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 26611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 48698 rundt gran valley 28600 ca rundt eiger toyota gt 86 er rå på drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Kjørte litt med to venner idag og tok litt bilder av to av BMW'ene jeg har. Kan vær at jeg spiller senere også : poppynor[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvordan får du bildene fra PS3 til pc? Har aldri skjønt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Kjørte litt med to venner idag og tok litt bilder av to av BMW'ene jeg har. Kan vær at jeg spiller senere også : poppynor[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvordan får du bildene fra PS3 til pc? Har aldri skjønt dette Nei, uff det var faktisk en liten prosess i seg selv. Husker ikke detaljene nå.. men noe om å ta bildene for så å opne de i et biliotek så velge et eller annet eksporterings valg så henter du de inne på selve ps3 menyen forså å kopiere de over til en minnepinne du har i ps3 Google it du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Noen tips til å få g27 til å faktisk "virke" på gt5? Alt for treg og litt space'a å gire med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Noen som vet når den oppgraderte versjon kommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Mener jeg så det skulle være en stor en i oktober, men noen gammel bmw blir det vel ikke og se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Bare å legge til meg, pleier å fyre opp gt5 hvis jeg har lite å gjøre. Pleier å bare drifte for moro skyld, men har funnet ut at shuffle racing faktisk er gøy det også! Legg til "DetGikkFortDa". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Jeg venter på den nye utgaven. Skulle egentlig kjøpe den vanlige men ble å vente på den nye. Må nok få kobla ps'en på nett og. Hvordan finner det ? Kan man kjøre mot andre og etc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Hvor går jeg for å få mulighet til 3D på dette spillet? Har kjøpt meg TV med 3D nå, men finner jo ikke denne muligheten på spillet! Står at det er kompatibelt med 3D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Noen tips til å få g27 til å faktisk "virke" på gt5? Alt for treg og litt space'a å gire med Jeg syns det gøyeste med g27 er biler ala mx5 etc. Med 500hk pluss går det for fort til at man klarer å tenke på sporvalg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Hvor går jeg for å få mulighet til 3D på dette spillet? Har kjøpt meg TV med 3D nå, men finner jo ikke denne muligheten på spillet! Står at det er kompatibelt med 3D. Skal stå i display settings når du er inne på options.. Lenge siden jeg har hatt ps3 nå, men mener det er noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Har gått over til forza 4 jeg nå, er så sinnsykt mye bedre opplevelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå