Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dere som har har spillet, jeg lurer på en ting. Hvordan er lydene i bilene, er det stor forskjell på dem? (m3 lyd, ferrari, 200sx osv)

Jeg føler alle bilspill har ganske så like motorlyder.

Ganske heftig. Du hører godt forskjell på en Vtec motor og en V10 fra Lamborghini for å si det sånn :D Kommer selvsagt mye ann på anlegget ditt. Vanlige TV-høyttalere er underkill for dette spillet som leverer høyoppløslig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jg så få biler å kjøpe? Trenger eldre biler, både japansk og europeisk til disse beginner series løpene, men finner ingen? Har kun 3-4 Alfa Romeo, 2 Fiater osv. å velge mellom? Noe jeg ikke skjønner her? Letet både i Dealrship og Used Car Dealership delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jg så få biler å kjøpe? Trenger eldre biler, både japansk og europeisk til disse beginner series løpene, men finner ingen? Har kun 3-4 Alfa Romeo, 2 Fiater osv. å velge mellom? Noe jeg ikke skjønner her? Letet både i Dealrship og Used Car Dealership delen.

Det kommer hele tiden nye biler i bruktbil delen.. Må bare følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Mercedes 190 E 2,5... Gromt! :D For en lyd! Kjørte min første hele runden på ringen nå, i en 300 SL fra 1954. Kjørte på 9:48 med 3 snurringer. Synes ikke det var gærnt! 2 av snurringene var da jeg tok igjen han, sikkert pga lyden. Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...