Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Noen flere her som syntes at bilene tar så og si ingen skade når man smeller? Eller at driftinga er halvferdig å vanskelig å få til?

Syns ikke bila tar noen synlig skade jeg, bortsett fra enkelte tilfeller hvor du ser en grov parkeringsbulk. Men du merker helt klart at bilen blir vanskeligere å styre etter kræsj (skjer ingenting med aksellerasjonen dog).

Noen som har klart å kræsje slik at bilen slang seg rundt i rundt i lufta? Jeg fikk 360 graders spinn x 2 i lufta i sted, det var så jævlig awesome på replay! :D

Så langt syns jeg fortsatt replay er det aller beste grafikkmessig ved Gran Turismo fra gameplayet. Eller så har du selvsagt premiumbiler i showrommet, det er brutalt bra med realisme på dem :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noen flere her som syntes at bilene tar så og si ingen skade når man smeller? Eller at driftinga er halvferdig å vanskelig å få til?

Kommer en skadeoppdatering i begynnelsen av desember :D

Driftinga synes jeg er veldig bra! SKal jo være litt vanskelig, men når du øver litt så blir det bare morsommere og morsommere! :wink:

Sliter med den driftinga selv! Kjøpte meg 2002 Turbo nå som jeg skal prøve å rigge, funka dårlig nå med kunn kraft på ett hjul :)

Den grønnfargen 2002 ble levert med er forresten helt forferdelig! Ble lakkert i Silverstone Metallic nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at man ikke kan sette på kompressor eller turbo på bmwene... Hadde håpet at det skulle være litt flere muligheter på tuning fronten. Har ikke fått spilt så mye, men ser fram til å få brukt superbilene.

Det blir mer moro etterhvert når man få mer spenn :)

Legger til at jeg nå er glad for at jeg ikke betalte mer enn 500 kr. for spillet - en sånn fancy versjon til 1500 kr. hadde IKKE vært verdt det - og det sier jeg som stor fan :) Fant forøvrig dette bildet på nettet, er helt rått hvor ekte det ser ut! Er vel dette de brukte alle årene på....................

fob3ny0l2o9clku79cxg.jpg

Og det jævla VW buss på Top Gear banen racet... Du må jo være Gud for å klare gull på det brettet!! Jeg ble diska eller traff kjeglen hver gang omtrent. Slutta i frustrasjon :P

Tar meg nå pause fra spillet. Har ikke penger eller level til å komme meg videre, så fuck you GT5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som du er noe god til å kjøre bilspill noekult :)

Jeg har level 17 og ikke solgt en eneste bil enda.....

Kanskje det? Har jo herja alt til nå, men kanskje brukt litt mye på oppgraderinger som egentlig ikke var nødvendig. Var gøy å se hvor sinna Dodgen og Ferrarien kunne bli og der fløy det noen hundre tusen hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke gull på Ringen under GTWC med 430 Scuderiaen min. Havna rett i autovern i begynnelsen og bilen ble restena av turen mongo å kjøre. Men gøy gøy gøy er det :) Resten av løpene var gull og det er jeg fornøyd med.

Hvor langt har du kommet på Expert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynnt på Expert enda, fikk tatt iB, iA og S lisens i går kveld. Så blir vel noe kjøring i kveld ja, synst det begynner å bli kjedelig når man skal kjøre så mange runder. Synst det er nok med 2-3 runder jeg :P heheh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...