316 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Åssen bil må jeg bruke på leightweight i klassen beginner? Skjønte ikke helt den.. Vet at Eksos brukte en blodtrimmet og lettet TVR i de løpene, hvis det er den engelske cupen du mener...
SSM Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Jeg kjøpte en Lotus Elise dritt og brukte...Hater den bilen!
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 For jeg ikke brukt den bilen jeg vanligvis bruker? Bruker en civic type-r som veier 1020kg..
SSM Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Stemmer, British er på Professional! Tror jeg brukte Yaris RSen der altså, eller så brukte jeg Renault 5 Turbo.
Eksos Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Hehe, det løpet har jeg ikke tatt enda, gidder bare ikke TVR'en funkerer fett til det engelske løpet! Fikk trophyen "loonie tune" fordi jeg brukte så sinnsykt med penger på den bilen, men ett resultat på 931kg og 6xx hester var absolutt verdt det Må innrømme at jeg ikke har brukt bilen siden, men en kjekk bil er det!
SSM Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Begynte på B-Spec i går, det var jo egentlig bare drit kjedelig! Tok også den sisste på Top Gear special event, den var jo drit lett, klarte 1 plass på andre forsøk
bad_ip Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Begynte på B-Spec i går, det var jo egentlig bare drit kjedelig! Tok også den sisste på Top Gear special event, den var jo drit lett, klarte 1 plass på andre forsøk Helt klart kjedelig... jeg bruker det av og til for å tjene litt penger når jeg bare sitter på pcen eller noe uansett.
SSM Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Jeg fant ut at jeg måtte kjøre det etter å ha lest hva biler man kan vinne der, er ute etter Ferrari F40 og Zonda R!
krholt Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Level 40 : Nurburgring 24h Man skal spille en god del timer for å komme seg til level 40. Får man XP av å kjøre online ? Hvis ikke blir det jo rimelig kjedelig etterhvert når man går tom for løp og events.
Jørgen Lie Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 hmmm, hvor lenge skal den installere data da? Stått at det er 13.min igjen leeeeenge nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå