Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm.. satt drita i helga oss kammerat og brukte rundt 200.000 laken på en midget II for gøy.. den stygge saken med hjul forran, men dæven! det må jeg si.. letta den helt, satt alt kraft på bakdekka og hevan litt i ræva, samt noen skrot dekk.. og girkassa på lavest utveksling ca(gikk fint uten og). Og har aldri klart så mye drifting poeng som med den :lol: fikk rundt 100hk max ut av den men dæven som det spinner!! :) sava en replay der jeg må få lagt ut, lettaste bilen og drifte med

Alle biler har vel hjul foran :lol::roll:

hahaha ja, men ikke midt under ruta :lol:#-o så den kunne misstolkes ja :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører litt med min E-type 1961, 1038kg og 418hk. :D

Noen som har noe tips så jeg får bedre grep når jeg gir gass ut av svinger? Bortsett fra å kjøre saktere. 8)

Tenker på instillngene til differensial og understell. Kjører med sports soft dekk..

G27'en min ligger på posten nå, og det blir vel litt bedre når den er i hus og jeg har litt mer kontroll enn bare av/på med gassen..

Prøver å kjøre bra rundetider, og ikke driftting med denne, men det blir litt det noen ganger :P

47rq817m8uhnkulglyre.jpg

nc9kwqp9rm8ko69shxo1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine M5en. Ble rævva kvalitet på filmen men..

http://s962.photobucket.com/albums/ae10 ... I_9782.mp4

Hvorfor lagrer du ikke bare replayen? Bedre å overføre med en minnepenn direkte ifra ps3 i HD kvalitet vell? :P Men tøff kjøring, det skal du ha!

Har ikke sånne luksusvarer som minnepenn, har aldri sett behovet for en sånn :P

Det var ikke rekordrunden min på poeng, kjørte for å få en fin replay og syns den ble fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...