Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man kjøper nye dekk til en bil, da har man de bare til den bestemte bilen, ikke sant? Og skiftes dekkene ut for hvert løp da, så hvis jeg kjøper sport soft og spinner og herjer som bare faen, trenger ikke kjøpe nytt sett med sport soft etterhvert da? :)

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøper sett til den bilen ja, og om du kjøper Racing Soft og Racing Hard f.eks, så har du begge settene og kan bytte mellom dem. Dekkene blir ikke slitt ut nei, bare å mate på :)

Skrevet

Hmm, hvordan kan det ha seg at kubelwagen var mye lettere enn VW buss og Lotus på Top Gear bana? Klarte den på fjerde forsøk!!!

Skrevet

Tok den på 2. forsøk, det gjorde jo ingenting at den var lett da. Det Lotus greiene var så homofilt som det gikk an! Litt greit når de andre som kjører på banen rydder bort de andre bilene :P Tror det var 2-3 stk som gikk i det i første passering når jeg kjørte. Så var ganske heldig.

Skrevet

Det som er homo er vel å kjøre med tracion control og antiskid osv slått på :D

Tok et par forsøk med lotus på top gear test track, men det gikk jo :)

Skrevet

Hvilke av løpene må man fullføre for å få selve bana? Har ikke orka å kjøre den stort, bronse med VW og sølv med Lotus :P

Skrevet
Jeg kjører ikke med det på, helt enig i det. Hmmm, Seriøst? Den er jo så lett i rævva...

Øh.. en lotus som er lett bak? Ville tro det var snakk om en Elise (?), og de er jo alt annet enn lette bak.. 60% av vekta er jo der.

Skrevet
Jeg kjører ikke med det på, helt enig i det. Hmmm, Seriøst? Den er jo så lett i rævva...

Øh.. en lotus som er lett bak? Ville tro det var snakk om en Elise (?), og de er jo alt annet enn lette bak.. 60% av vekta er jo der.

Lett i rævva for meg er at den slipper lett, ikke at den er lett i form av vekt.

Skrevet
Lett PÅ ræva er kanskje ett mer dekkende ord, slenger lett med rompa iallefall :)

Men de 2 begrepene går vel ofte i lag.

Hvis bilen er veldig tung på rompa slenger den vel ikke så lett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...