Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....eller kjøre Like The Wind på Expert lvl 21, da vinner man en Toyota Race car. Jeg har 1014hk og 840kg elns i den. Men, MÅ kjøre med skid recovery på den, viss ikke er der bare å glemme det så lenge man kjører med kontroll.

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Flere som har G25 her? Har stilt motstanden på rettet ned til 1 nå men jeg syntes den fortsatt er like hard, burde jo ike vært motstand i det hele tatt på 1 men.

Klin umulig og drifte med så hard styring hvertfall, omtrent som og ikke ha servo =/

Skrevet

Da har de kommet meg første del av GT5 reveiw på ISR :) :

Fra ca 20 min inn i filmen.

Se også hva de sier om Fanatec Clubsport pedalene!! Det er som juks å regne mente dem :D

Skrevet

Noen som har tips til nettbutikker som har Logitech driving force gt på lager? Klarer ikke å finne noen....

Skrevet
Noen som har tips til nettbutikker som har Logitech driving force gt på lager? Klarer ikke å finne noen....

Tror du skal få litt problemer med å få tak i den akkurat nå. Litt tålmodighet så kommer det nok inn igjen, evt søke utenlands :lol:

Skrevet
Chevrolet Corvette Z06 (tror den het det), og deretter bruke 350.000 på Racing Modification inne på GT Auto...

Da blir det VELDIG lett :wink:

Skjønner ikke hvordan det er mulig, har ikke sjangs i HAVET på GT Allstars. Bilen har jo svingradius som ei gammal geit. Røyk på et tap på 500.000cr på tipset der.

Skrevet

Viss du har problemer med at du spinner ut og snurrer så sleng på litt Skid Recovery.... Eller så kan du jo kjøre B-Spec til du vinner Pagani Zonda R på Gran Turismo World Championship.

Skrevet
Chevrolet Corvette Z06 (tror den het det), og deretter bruke 350.000 på Racing Modification inne på GT Auto...

Da blir det VELDIG lett :wink:

Skjønner ikke hvordan det er mulig, har ikke sjangs i HAVET på GT Allstars. Bilen har jo svingradius som ei gammal geit. Røyk på et tap på 500.000cr på tipset der.

ZR1 med Racemods og full trim og juster girkassa til 242 i toppfart så skal det gå med litt improvisering :)

Skrevet
Oddis... har du prøvd dem? Jeg har lest om mange som har problemer med dem :(

Vurderer CST-pedalene, men 3500, blir kanskje litt drøyt..?

CST-3B.JPG

Ikke prøvd nei. Hva slags problemer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...