Eirsan Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 alt GULL på S license Vinner man noe? Hva skal man med licenses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Virker ikke som man trenger lisensene til noe på GT5? Bare level ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Virker ikke som man trenger lisensene til noe på GT5?Bare level ... vinner 2 biler gt academy r35 og en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 På de gamle spillene måtte man jo ha den og den lisensen for og kjøre de forskjellige løpene, men nå vinner man altså bare en trøtt skyline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 En bil for hver av "gradene", så får du gull på alt så får du en for bronse, en for sølv og en for gull. Men er ikke allverdens biler man har bruk for egentlig Men gøy med gull på det meste likevel. Jobber meg opp mot gull på alle lisenser selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Husk at man kan justere hvordan bremsene er med fullt justerbar diff også da Men der har man en ting som irriterer meg grensesløs, du kan kjøpe den dyraste "fully customizable" girkassa men alt du kan stille på er top speed???!!!! ... :/ +1, det der er noe skikkelig dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Bare jeg som syns GT5 er er et kjedelig spill? Jeg ble lei av å kjøre på de samme banene hele tiden..Spilte spillet i to-tre dager, så la jeg det på hylla. Spillet er jo gørrkjedelig..Nei NFS er tingen for meg. Så GT5 skal byttes i et Need 4 speed spill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Bare jeg som syns GT5 er er et kjedelig spill? Jeg ble lei av å kjøre på de samme banene hele tiden..Spilte spillet i to-tre dager, så la jeg det på hylla. Spillet er jo gørrkjedelig..Nei NFS er tingen for meg. Så GT5 skal byttes i et Need 4 speed spill Hehe, tror med andre ord ikke du burde prøve en ordentlig simulator. Jeg har trolig kjørt over 1000 runder på samme bane de siste to månedene - og det i en MX5! Smak og behag, NFS og andre spill hvor man like gjerne kunne styrt et badekar eller et romskip interesserer meg i ca 0,38 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 NFS Shift er jo et ganske greit spill, men milevis unna GT5. Det aller nyeste NFS var søppel, det fikk jeg levert tilbake, byttet mot GT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 mitt syn på GT5 er vel allerede nevnt tidligere i tråden. Men for meg er det lyden som ødelegger alt. Klarer de ikke lage normal motorlyd/effekter kan de like godt gi faen. Høres jo på ingen måte ut som et normalt kjøretøy hverken når du girer eller bare kjører. Samt at skademodelleringen skulle hatt en overhøvling, men det kommer vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Så siste NFS er ikke verd å kjøpe? tror det er mere min type spill, da jeg liker litt mere "action" i kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Herregud, kjøpte meg en Audi RS4 B5, trimma den til 644hk, det er fankern meg prikk lik lyd som det er i Skylinen jeg har :S Dette spillet skulle liksom toppe alt, herregud... Bedre lyder på NFS2 ffs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Så siste NFS er ikke verd å kjøpe? tror det er mere min type spill, da jeg liker litt mere "action" i kjøringen. Siste nfs er en katastrofe. Om du får monstersleng, så er det bare og kjøre på NITRO så suser du videre uten noe stress. NFSU2 er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Putter du på "topp" eksos på bilene høres de hvertfall like ut! Men er kommet en oppgradering nå der skader er tatt med. Ødelegger jo styringen helt når du krasjer nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 etteroppgradert spill, faen så teit...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå