Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En bil for hver av "gradene", så får du gull på alt så får du en for bronse, en for sølv og en for gull. Men er ikke allverdens biler man har bruk for egentlig :wink: Men gøy med gull på det meste likevel. Jobber meg opp mot gull på alle lisenser selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man kan justere hvordan bremsene er med fullt justerbar diff også da :P

Men der har man en ting som irriterer meg grensesløs, du kan kjøpe den dyraste "fully customizable" girkassa men alt du kan stille på er top speed???!!!! ... :/

+1, det der er noe skikkelig dritt.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns GT5 er er et kjedelig spill? Jeg ble lei av å kjøre på de samme banene hele tiden..Spilte spillet i to-tre dager, så la jeg det på hylla. Spillet er jo gørrkjedelig..Nei NFS er tingen for meg. Så GT5 skal byttes i et Need 4 speed spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns GT5 er er et kjedelig spill? Jeg ble lei av å kjøre på de samme banene hele tiden..Spilte spillet i to-tre dager, så la jeg det på hylla. Spillet er jo gørrkjedelig..Nei NFS er tingen for meg. Så GT5 skal byttes i et Need 4 speed spill :)

Hehe, tror med andre ord ikke du burde prøve en ordentlig simulator. Jeg har trolig kjørt over 1000 runder på samme bane de siste to månedene - og det i en MX5!

Smak og behag, NFS og andre spill hvor man like gjerne kunne styrt et badekar eller et romskip interesserer meg i ca 0,38 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt syn på GT5 er vel allerede nevnt tidligere i tråden. Men for meg er det lyden som ødelegger alt. Klarer de ikke lage normal motorlyd/effekter kan de like godt gi faen. Høres jo på ingen måte ut som et normalt kjøretøy hverken når du girer eller bare kjører. Samt at skademodelleringen skulle hatt en overhøvling, men det kommer vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...