S.Hafsmo Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Kjekt for meg som ikke har internettilgang på lugaren. Ble det bedre visuell skademodellering nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Teit at de må oppgradere etterhevrt, men er jo himla greit at de forbedrer det underveis... Er også blitt høyere pengepremier på noen av løpene nå Edit: Redbull X1 er SYKT gøy å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Er drit lei hele spillet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Da er vi to Larsen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Spillet krever ihvertfall mye 'dødtid' til å runde diverse idiotiske konkurranser. Det tror jeg spiser vekk litt kundemasse. Jeg liker det bedre sånn som det var på GT4 der nesten alt er tilgjengelig i Arcade mode og man kunde hive seg utpå med en gang. Måtte tvinge meg gjennom til level 14 for å unlocke Ringen, og det syns jeg er drøyt. Og B-spec tosken er det verste med hele spillet, etter billyden. Fatter og begriper ikke hva de har brukt disse 5 årene på. Lage et foto-spill? Å fortsatt kalle dette the real driving simulator er en ren fornærmelse og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de andre simulator-produsentene ikke saksøker dem for en så hårreisende påstand (konkurranse-tilsynet i USA er riiimelig kvast). Og alt for få baner der! Jeg ønsket meg mer ekte baner, og det er det jaggu lite av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Får tilbake PS3en i dag fra service... Men vet ikke om jeg gidder å race meg frem til level 19 i løpet av 5 dager, som sist gang. I beste fall er gamesaven der fortsatt men jeg tviiiiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 godt forza 4 kommer neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 her var det mye klaging gitt..slutt å spill det da. dette spillet blir bare bedre og bedre fremover, vet ikke om dere fikk oppdateringer i går. der det er mye annet kult som mann må gjøre FØR 6 jan 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 godt forza 4 kommer neste år.. Hjelper lite når man må sitte med det "microsoft-jalla-plastikk-rattet" i hendene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 vet ikke om dere fikk oppdateringer i går. der det er mye annet kult som mann må gjøre FØR 6 jan 2011 jaha, hva er det man må gjøre? ikke fått lastet ned noen oppdatering enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Oppdatering, hallo! Sånt gjør man på pc, IKKE et spill?! Hvorfor ikke slenge med alt i en pakke? Dårlig gjennomtenkning av de som har lagd spillet, for ikke den gode feelingen når jeg kjører, motorlyden synes jeg er meget viktig i et spill, og når dem ikke klarer og få frem litt ekte lyd, trekker dette ned sinnsykt! Blir lei av og spille på bare noen få runder, kan ikke kalle dette spillet en klasse, bedre utvalg av biler skulle det også vært, men neida plukker ut bare fåtall i forhold til Japanske biler.. Tragisk og dårlig planlagt spill.. Go Forza!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Oppdatering, hallo! Sånt gjør man på pc, IKKE et spill?! Hvorfor ikke slenge med alt i en pakke? Dårlig gjennomtenkning av de som har lagd spillet, for ikke den gode feelingen når jeg kjører, motorlyden synes jeg er meget viktig i et spill, og når dem ikke klarer og få frem litt ekte lyd, trekker dette ned sinnsykt! Blir lei av og spille på bare noen få runder, kan ikke kalle dette spillet en klasse, bedre utvalg av biler skulle det også vært, men neida plukker ut bare fåtall i forhold til Japanske biler.. Tragisk og dårlig planlagt spill.. Go Forza!! Oppdateringer har vært vanlig i mange, mange år. Forbedringer av spillet/applikasjonen er nødvendig til tider, så det der var et helt tåpelig utsagn av deg. Spesielt med tanke på at GT5 ikke hadde en beta-fase, så brukermassen ikke fikk spilt spillet og testet det ut, og det skal godt gjøres å slippe et spill uten form for feil, ved intern testing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Men når spillet har vært utsatt i gud vet hvor mange år, så syns heller ikke jeg at det er nødvendig å oppdatere spillet, og at det ikke kommer ferdig på CDen.. Spilt en del GT5, og føler meg VELDIG klar for Forza 4 Foretrekker Forza 3 over GT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Hallo.. GT 5 er i betafasen nå! Greit nok at det slippes patcher for å gjennopprette bugs osv, men her slipper de jo nye funksjoner til spillet! Har spillt det noen timer i dag, og det er forsåvidt greit nok tidsfordriv, men kommer nok til å legge det på hylle og dra frem Forza 3 istedet. Greit nok at ikke alle bilene er like pene, men der er ihvertfall bilene ferdige, halvgrei skademodellering, du kan endre størrelse på felgene (på alle bilene), og en V8 høre ut som en V8. ikke noe som er snekret sammen på et keyboard.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Hallo.. GT 5 er i betafasen nå! Greit nok at det slippes patcher for å gjennopprette bugs osv, men her slipper de jo nye funksjoner til spillet!Har spillt det noen timer i dag, og det er forsåvidt greit nok tidsfordriv, men kommer nok til å legge det på hylle og dra frem Forza 3 istedet. Greit nok at ikke alle bilene er like pene, men der er ihvertfall bilene ferdige, halvgrei skademodellering, du kan endre størrelse på felgene (på alle bilene), og en V8 høre ut som en V8. ikke noe som er snekret sammen på et keyboard.. Det er ikke i en offisiell beta-fase, men når store spill slippes ruller det inn med patcher hele tiden, så bedre blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå