Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Jo mer jeg spiller jo gøyere synes jeg at det blir :D Kjører mange av løpene omigjen, med undermotoriserte biler for å få utfordring. Tar lisenser omigjen for å få gull på mest mulig, samt jobber med langløpene.

Ja, lyden er desverre ikke helt på topp, men med nye oppdateringen er det mulig å skade bilen slik at du faktisk mister mye kjøreegenskaper.

At det kommer oppdateringer er jo bare bra, for da blir tingene som er på spillet enda bedre. I tillegg kommer det nye ting, som hever spillet for de som mener det manglet ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er ikke i en offisiell beta-fase, men når store spill slippes ruller det inn med patcher hele tiden, så bedre blir det.

Nei, men det føles slik når man spiller det. Har vært beta tester flere ganger, og jeg har spillt betaer som har føltes mere ferdig enn dette.

Veldig lenge siden sist jeg har vært borti et spill som har vært såpass langt unna ferdig ved release.

man har jo selvfølgelig unntak som f.eks Fallout 3 New Vegas, som fikk en del patcher rett etter release, men det var fortsatt kun for å fikse bugs.

Selvfølgelig bra de følger opp med patcher, men folk som ikke har PS3'en koblet opp mot nettet blir sittende med et halvferdig spill til prisen for et helt spill.

Ser frem til om et halvt års tid, når spillet kanskje har fått de funksjoner det burde hatt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale en bil som er "lett" å drifte med..

Gi gjerne opplysninger om hvilke innstillinger man må ha på bilen for å få lettest til å drifte.

Jeg får det ikke til i det hele tatt :oops:

Jeg kan anbefale deg S14a silvia, for du trimmet opp den til max, dyreste senkesettet, slepp den helt ned, stiv den opp max, har du ultimate driftebilen, håper du går på practice og drift? :P

Ellers bruker jeg en 190 Evo II med 384 sugehester, den fungerer også perfekt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den nyaste Silviaen selv kjører med torque på fullt og acc. på det minste(diff justering). Har ikke kjørt så mye drifting enda men har en 15k rekord full lap rundt Tskuba. Har gjort masse justeringer og ikke spilt på lenge så nå står jeg fast med at bilen overstyrer som ei gammal fransk fordi jeg har justert i ørska..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den nyaste Silviaen selv kjører med torque på fullt og acc. på det minste(diff justering). Har ikke kjørt så mye drifting enda men har en 15k rekord full lap rundt Tskuba. Har gjort masse justeringer og ikke spilt på lenge så nå står jeg fast med at bilen overstyrer som ei gammal fransk fordi jeg har justert i ørska..

Jeg justerte alt på maks på en 2002 jeg har, fungerer fint det 8) Men i litt fart er den temmelig umulig å ligge bredt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hester kan man få i de 2002ene?

Foresten styr unna Silviaen er så dritt lei av den forpulte understyringa og at den finner på og rette seg opp midt i en briæi sladd med gass pådrag.. midt i drømme slædden, 6. gir rundt den laaaaaaaange svingen før mål strekninga på Tskuba, joda da skal den lissom finne på og rette seg opp og begynne med understyring?! Og andre ganger kan den finne på og begynne og overstyre-snurre i helt vanlig høy hastighets slædder hvor alt annet en snurring ville skjedd. (urealistiskt)

Noen som har prøvd den volvo 240'ien og slædde med foresten? Får jo tydeligvis bare kjøpt den på bruktmarkedet så jeg har ikke sett den enda. :=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hester kan man få i de 2002ene?

Foresten styr unna Silviaen er så dritt lei av den forpulte understyringa og at den finner på og rette seg opp midt i en briæi sladd med gass pådrag.. midt i drømme slædden, 6. gir rundt den laaaaaaaange svingen før mål strekninga på Tskuba, joda da skal den lissom finne på og rette seg opp og begynne med understyring?! Og andre ganger kan den finne på og begynne og overstyre-snurre i helt vanlig høy hastighets slædder hvor alt annet en snurring ville skjedd. (urealistiskt)

Noen som har prøvd den volvo 240'ien og slædde med foresten? Får jo tydeligvis bare kjøpt den på bruktmarkedet så jeg har ikke sett den enda. :=/

her går det på oppsettet ditt, og 6 gir, har du 1000 hk?

om du hiver en rwd bil inn i stor fart i sving uten og kunne kontre med masse hjulspinn er dette nettopp det som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...