Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noekult : Extreme, der er litt forskjellig :) Like the wind bland annet, er på to løp, og gir deg en minolta toyota som premie, feit bil! Ellers må du kjøre tyske og europeiske cupper, samt at du må kjøpe deg en teit nascar bil.. Ellers er det ganske greit!

Om du vil slippe å bruke 500 lapper + oppgraderinger på nascar bil er det bare å si ifra, kan sende min til deg ;)

Fredrik 90 : Sliter med den selv.. Skal få lånt meg en Toyota 7 nå, satser på den ordner sakene :)

Du skal gjerne få lov til å sende en nascar bil til meg :D

Hetet spruddel1 på PSNetwork :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, mangla ett av gulla der jeg, en bane jeg sliter hardt med.. 500 lapper er ikke så mye heldigvis :)

Jess, kan sende over, sålenge du sender den tilbake når du er ferdig med den ;) Sikkert flere som vil låne sååå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på et gammelt sett fra logitech med ratt og pedaler jeg har brukt til pc med usb. Går det ann å sette opp dette i ps3? (Prøvde så vidt bare koble opp og par av knappene fungerte så jeg fikk scrolla og godt inn i menyen men ikke stort mere. Mulig noe som må konfigureres?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på et gammelt sett fra logitech med ratt og pedaler jeg har brukt til pc med usb. Går det ann å sette opp dette i ps3? (Prøvde så vidt bare koble opp og par av knappene fungerte så jeg fikk scrolla og godt inn i menyen men ikke stort mere. Mulig noe som må konfigureres?).

Burde virke, hvilket ratt er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tendens til å bli litt "tull" på gt5 og..

Var hos -Erik- her om dagen, og det kom ikke mye fremgang på gt5 ut av det :P

Men vi endte opp med en Abarth ´79 med 196BHP og som veide 634kg.

Gikk en del penger ut av "vinduet", og bilen blir ikke brukt..men digger den :D haha

8m8xs3ioklagxlze78vh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde virke, hvilket ratt er det?

Usikker men det står nå Logitech - Formula Vibration - Feedback wheel + mange nr. Mange knapper på rattet og koblet med com port mellom pedaler til ratt.

Slik: dlcvxaljr1derphyu39i.jpg

Edit: hvordan setter jeg opp dette i ps3 om det eventulet skulle fungere? (slittsomt skal prøve ekstrem nivå bare håndholdte som følger med tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DFP fungerer utmerket med GT5, og du kan til og med få det ned på rimelig skarp styring med 200 grader mode. Problemet er jo bare at flatbrødene under føttene ikke er realitiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...