Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, trodde XP avhengte av distanse på 20lvl+ nivået. Får prøve å ta noen av de seasonal racene da...

Misliker sterkt at jeg hver 4.-5. dag stangerer pga. leveltullet.

Bare vent til du kommer til Endurance. . Da blir det kjett !! Er umulig bra for folk at dem skal sitte å spille et løp i 24t. Skulle vært som på 4'ern at man kunne velge om å kjøre a-spec eller b-spec til hvert løp :)

Da ble det til at du kjørte selv de første løpene, og brukte b-spec på endurance løpene :) Var mye mer løp på 4'ern, hadde jo løp til hvert jævla bilmerke også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spilte ikke 4-ern... Er vel tradisjon det nå... Spilte 1-ern, 3-ern og nå 5-ern :P Går ofte jævlig lei mot slutten...

Vurderer derfor å bare bli ferdig med Extreme på både A-spec og B-spec (NASCAR og American Cup virker umulig å vinne med ærlige B-Spec Bob) og bare si meg fornøyd. Passerer 70% av spillet nå snart, da trenger jeg ingen grunn til å legge det fra meg i noen uker eller måneder...

Edit: Funka som FAEN :D Levla rett opp til 24 etter Ford GT og Lotus Elise 111R racene :)

Tar Dreamcar nå. Prøvde meg på FormulaGT og, var ikke vanskelig, men bare veldig veldig lang (tar det på lørdag ellerno).

Bromm brommmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte ikke 4-ern... Er vel tradisjon det nå... Spilte 1-ern, 3-ern og nå 5-ern :P Går ofte jævlig lei mot slutten...

Vurderer derfor å bare bli ferdig med Extreme på både A-spec og B-spec (NASCAR og American Cup virker umulig å vinne med ærlige B-Spec Bob) og bare si meg fornøyd. Passerer 70% av spillet nå snart, da trenger jeg ingen grunn til å legge det fra meg i noen uker eller måneder...

Edit: Funka som FAEN :D Levla rett opp til 24 etter Ford GT og Lotus Elise 111R racene :)

Tar Dreamcar nå. Prøvde meg på FormulaGT og, var ikke vanskelig, men bare veldig veldig lang (tar det på lørdag ellerno).

Bromm brommmm

Kjør litt mer seasonal, slik du kommer til lvl25, da får du kjøre dreamcar, og den vinner du lett :)

70% av spillet? Virker litt rart, siden jeg ligger på 31% eller noe :S Mulig jeg har sett på feil..

American Cup B-spec funker med Corvette Zr1 RM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte ikke 4-ern... Er vel tradisjon det nå... Spilte 1-ern, 3-ern og nå 5-ern :P Går ofte jævlig lei mot slutten...

Vurderer derfor å bare bli ferdig med Extreme på både A-spec og B-spec (NASCAR og American Cup virker umulig å vinne med ærlige B-Spec Bob) og bare si meg fornøyd. Passerer 70% av spillet nå snart, da trenger jeg ingen grunn til å legge det fra meg i noen uker eller måneder...

Edit: Funka som FAEN :D Levla rett opp til 24 etter Ford GT og Lotus Elise 111R racene :)

Tar Dreamcar nå. Prøvde meg på FormulaGT og, var ikke vanskelig, men bare veldig veldig lang (tar det på lørdag ellerno).

Bromm brommmm

Kjør litt mer seasonal, slik du kommer til lvl25, da får du kjøre dreamcar, og den vinner du lett :)

70% av spillet? Virker litt rart, siden jeg ligger på 31% eller noe :S Mulig jeg har sett på feil..

American Cup B-spec funker med Corvette Zr1 RM :)

Til og med jeg har bikket 70% så du er vel på over 90 er du ikke eksos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr ingen bil som klarer den like the wind på b spec :S

Lamboen kan klare det...

ok. Har en fulltunet gallardo med all aero osv, denne burde klare like the wind på b spec altså? Trodde kanskje den zr1 race modified corvetten var hakket bedre jeg :oops:

Skal teste lambo'n når jeg kommer hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...