Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Jeg greier ikke og kjøre meg til en, så da får jeg greie meg uten!
Eksos Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Jeg greier ikke og kjøre meg til en, så da får jeg greie meg uten! Er jo null stress det Jeg fikk en når jeg kom til lvl 35 b-spec Går jo ganske ok både rett frem og i svingene må jeg si!
Ivanrogov Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Får ikke take på bilen med spake jeg altså.. greier ikke de rundetidene i Special løpene :/
dutten Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 begynner og bli små lei av og kjøre b-spec nå.. mange runder og leder etter en halv en ikke skjer det noe annet på nettet man kan skjekke ut heller jaja.. tjener da mye cash iallefall
Kristian Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Noen som har sett lotus carlton (opel lotus omega) i bruktsjappa? Og evt noen som har en og vil bytte bort? jeg har en! måtte bare ha den max påkosta. Har du prøvd dette: "Si at du har en bil som du ønsker å sende til en kompis, men du har ikke lyst til å miste den selv. Kanskje en sjelden used car, etc. Fremgangsmåte: - Gå i XMB-menyen til gamesaves, og kopier saven din ut på minnepenn. - Gå inn i spillet, send bilen og gå ut av spillet igjen. - Kopier tilbake gamesave fra minnepenn og overskriv eksisterende. Resultat: Både du og kompisen din har bilen du sendte til han" Du kan få en red bull i bytte. hehe, skal se på det neste gang jeg spiller
Eksos Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Får ikke take på bilen med spake jeg altså.. greier ikke de rundetidene i Special løpene :/ Derfor kan du vinne den på b-spec
Glenno Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Fremgangsmåte: - Gå i XMB-menyen til gamesaves, og kopier saven din ut på minnepenn. - Gå inn i spillet, send bilen og gå ut av spillet igjen. - Kopier tilbake gamesave fra minnepenn og overskriv eksisterende. Hvor finner jeg XMB-menyen? (Ny på spillekonsoll)
Zibiri Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 XMB-Menyen finner du ved og trykke på "PS" knappen på midten av PS3 kontrolleren, altså knappen med playstation logoen. Samme menyen som er når du skrur på Playstation..den kalles XMB meny :=) For og finne gamesaves må du da gå til spill delen og bla helt opp om jeg ikke husker feil..
Glenno Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 XMB-Menyen finner du ved og trykke på "PS" knappen på midten av PS3 kontrolleren, altså knappen med playstation logoen. Samme menyen som er når du skrur på Playstation..den kalles XMB meny :=)For og finne gamesaves må du da gå til spill delen og bla helt opp om jeg ikke husker feil.. Takk , da var jeg et skritt nærmere. Vært innom den menyen men var litt uklar for meg de valgene ved første øye kast.
Chris_ Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Oii, har ikke spilt på lenge nå Hvem sendte meg pickup til pickup-racet? Får se å gjøre meg ferdig med den sorry!
want850 Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 hehe, skal se på det neste gang jeg spiller Fett legg meg til da hvis du finner ut av det.. Min psn er Apexdud
Glenno Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 XMB-Menyen finner du ved og trykke på "PS" knappen på midten av PS3 kontrolleren, altså knappen med playstation logoen. Samme menyen som er når du skrur på Playstation..den kalles XMB meny :=)For og finne gamesaves må du da gå til spill delen og bla helt opp om jeg ikke husker feil.. Takk , da var jeg et skritt nærmere. Vært innom den menyen men var litt uklar for meg de valgene ved første øye kast. Trenger jeg minnekortadapteren til PS3™ systemet eller går det med en vanlig minnepinn rett i konsollen? (får ikke opp minnepinnen jeg har satt inn) http://manuals.playstation.net/document ... edata.html
Glenno Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 helt vanlig minnepenn skal funke. Jepp fikk frem nå etter trykt på de riktige knappene og videre menyer . Ble dette riktig dreide det seg om kun om under 1 mb. Skal du på g.raceway og kjøre på ordentlig fredag?
S.Arnesen Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Skal du på g.raceway og kjøre på ordentlig fredag? nja. ikke helt bestemt meg enda. Tror ikke det egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå