Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei nei nei.. grenser for ka faenskap som ska oppi ein e30 og!!

det minker på cossiene og om dagen, di må jo ha 2 bar før det begynner å skje noe også, mulig di er lett trimma men når en modifisert 2l cossie med mye mer modifiseringer yter mindre enn en std m20 med turbo og sprut er det noe som skurrer, cossien lada jo 0.5bar mer enn meg og.

Skrevet

Hehe...jeg har bare hatt gode erfaringer med de motorene. De er dritenkle å skru på, lett å få effekt ut av og holder leenge om de er bygget ordentlig. Vet ikke åssen de blir mot M20 turbo, er sikkert som du sier e30 tic, lettere å få effekt ut av M20. Men er et alternativ til Audi 2.2 iallefall. Jeg hadde gått for Cossie istedet ;)

Skrevet

Go for it!!!

Har både S4 og e30 og tror det vil være en kjempe kombinasjon! S4en er altfor tung for banekjøring mens E30en er jo skikkelig leken, audi motoren er helt rå og må jo være noe av det enkleste å trimme opp, samtidig som den er skuddsikker. Er jo også en herlig lyd i disse femmerne i full pådrag :)

Er den AAN motoren??

Skrevet
Var en blå E30 på Vikingskip-treffet på Hamar i sommer som hadde en 2.2 motor i. Så ut til å funke bra det.

En kompis av meg hadde for noen år siden en Audi S4 sedan, bremset 357hk og over 500Nm. Kan skrive under på at det gikk framover ja ;)

Vurderer ikke Cosworth motor i da? Få tak i en motor fra en Sierra 4x4 så har du en driftsikker og meget lett-trimmet motor ;)

Den blå på hamar og den som lå linka til tidligere her i tråden er den samme. Fått en liten shining i vinter som var :)

Skrevet

Original Motronic henger lett med opp til 600 hester hvertfall, med Jonus-programmering, så datasprut er nok ikke nødvendig nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...