Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Tracking på felgene mine så langt:

25 Feb 2011 15:17 Hub 3 Parcel reconsigned for onward journey (Alternative Address)

24 Feb 2011 20:31 Hub 3 Your consignment is currently being held in our facility. For more information please contact your sender.

24 Feb 2011 20:22 Hub 3 Xray of parcel carried out

24 Feb 2011 20:21 Hub 3 Your parcel has been received at our sortation hub

24 Feb 2011 20:20 Hub 3 Your parcel has been received at our sortation hub

24 Feb 2011 00:48 Osnabruck The parcel is being processed through Customs clearance

23 Feb 2011 21:23 Lehrte The parcel is being processed through Customs clearance

23 Feb 2011 16:06 Osterronfeld The parcel is being processed through Customs clearance

23 Feb 2011 14:17 Flensburg We were unable to deliver your parcel please contact your sender for more information

23 Feb 2011 14:03 Flensburg Your parcel has arrived at the local delivery depot

23 Feb 2011 11:43 Flensburg The parcel has cleared Customs. Track your parcel here for regular updates.

17 Feb 2011 11:25 Flensburg The parcel is undergoing Customs clearance

17 Feb 2011 06:45 Flensburg Consolidation Scan

16 Feb 2011 22:51 Unna Hub The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.

16 Feb 2011 00:12 Hub 3 Your parcel has been received at our sortation hub

15 Feb 2011 17:15 Crawley Your parcel has been collected from the sender

Skal ikke være lett å få felger fra England til Norge nei, heldigvis har jeg god kontakt med selgeren som svarer iløpet av kort tid på mail :P Lå nesten 7 dager på tollen i england :?

Har nå kjøpt meg speilreflekskamera, så det blir en photoshoot om ikke så veldig lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekkert. Utrolig å se hvor godt coronaringene passer faceliftutgaven, nesten rart de ikke ble levert originalt. Syntes også at jeg dro kjensel på en av dine første bilder og sannelig hadde jeg rett - Losby Gods.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekkert. Utrolig å se hvor godt coronaringene passer faceliftutgaven, nesten rart de ikke ble levert originalt. Syntes også at jeg dro kjensel på en av dine første bilder og sannelig hadde jeg rett - Losby Gods.. :D

Jepp, er fornøyd med de ;) Du har helt rett, er like utenfor golfklubben på Losby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er fornøyd med de ;) Du har helt rett, er like utenfor golfklubben på Losby :)

HARU VÆRT BORTE VED MEG UTEN OG SI FRA??!? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...