Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ET38 foran og ET46 bak. Hadde 265 på sedanen også, funka fint, men subba når jeg kjørte over humper etter jeg senka den når jeg hadde noen i baksetet. GI MEG SOMMER, NÅ! :D Ser at plussgradene sniker seg fram om dagen, det er da hvertfall positivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET38 foran og ET46 bak. Hadde 265 på sedanen også, funka fint, men subba når jeg kjørte over humper etter jeg senka den når jeg hadde noen i baksetet. GI MEG SOMMER, NÅ! :D Ser at plussgradene sniker seg fram om dagen, det er da hvertfall positivt ;)

Sommeren har ikke kommet i mars før :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Krysser fingra for at veiene blir greie til sommerhjulbruk i april :P

@tunamgu: Har ikke fått regning på momsen enda, men totalt kom de på ca. 12500,-. Er ikke vanskelig å regne ut selv ;)

http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16 valutakalkulator. Husk at du kan trekke fra 17,5% av prisen som står på siden hans (engelsk moms). Men du må legge til norsk moms i prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvemonterte sommertøflene sammen med Spruddel i dag, så han fikk prøvd de på sin Touring også ;) Kan ikke si jeg gleder meg noe mindre til sommer nå!! Jeg er totalt nybegynner når det gjelder speilrefleks, så bildene er nesten dårligere enn iPhone atm, haha! Tar gjerne imot tips til instillinger osv.

g9pe8mzu21oh6e3lr2w3.jpg

c8m7kkdp91a37unvjatt.jpg

stk6tx8ekk6x89lm5hr8.jpg

4ac3rpdpi66kcz3zx5dd.jpg

r0emrwblkwriljjpqmny.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble skikkelig flott kny. Vurderer selv å legge om til sommerdekk nå, men med været som har vært idag er det greit å vente en liten stund til. Kjørte du forresten ut fra posten i Lørenskog i stad? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble skikkelig flott kny. Vurderer selv å legge om til sommerdekk nå, men med været som har vært idag er det greit å vente en liten stund til. Kjørte du forresten ut fra posten i Lørenskog i stad? :-)

Takk for det :) Jeg la ikke om nå, bare en prøvemontering, men de kommer nok på om ikke så altfor lenge. Stemmer det, jeg jobber på posten, kjørte derfra 3 turer i går :P Stor og fin plass til å styre litt med bilen i garasjen der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, stemmer. Kom kjørende inn i rundkjørimgen i det jeg så hekken til kny. Var litt stresset med tiden, så hadde ikke mulighet til å snu, men bilen så unektelig bra ut. Så ikke bilen din spruddel, men du har vel kanskje vinterlagret den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...