Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Se der ja, dette ble absolutt ikke feil Noen som gleder seg litt til våren også, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 De felgene er så riktig, Kny Ble knallbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Mulig du så han tidligere på dagen da Saltkjelen.. Har ikke vinterlagret den helt, siden jeg kjørte igår Må finne en plass å lagre den, men foreløpig står den parkert i garasje til sommeren, så blir den vel lagret inne til neste vinter Sorry OT i tråden Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Tja.. Var vel forholdsvis sent, nærmere åtte tiden om jeg ikke husker feil. Blir forøvrig deilig å få på noen sommerlisser og noen skikkelig rene biler igjen. Vi får få til et lite meeting så fort anledningen byr seg spruddel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Vakkert syn med de nye tøfflene kny motion blur action going on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Takker for tilbakemeldinger, artig å høre at folk liker oppdateringene Gleder meg til våren nå ja Jørgen Lie, den kan ikke komme fort nok. Men ser dårlig ut med det været som er her, har snødd snøballer her i hele dag. Saltkjelen, måtte kjøre en kompis til inntauinga i Oslo rundt åtte tiden, han jobber også på posten så jeg kjørte han så det var nok da du så meg. Bilen hans ble tauet bort den natta Jobber/bor du i nærheten? Hadde vært morro med et meeting med bimmers-medlemmer i nærheten når snøen forsvinner! Glenn, jeg er så amatørfotograf jeg kan få blitt, hehe. Må lese litt mer om det, har tross alt bare brukt kameraet 2 ganger nå! Fikk forøvrig vasket hjulbuene i samme slengen i går, så nå er det rent og pent under bakskjerm "kanten" også, utrolig hvor mye dritt det var der ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 De felgene er så riktig, Kny Ble knallbra. Oh yes, så bilen din med de, da ble jeg solgt! har du samme dim på dekk og felg som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Saltkjelen, måtte kjøre en kompis til inntauinga i Oslo rundt åtte tiden, han jobber også på posten så jeg kjørte han så det var nok da du så meg. Bilen hans ble tauet bort den natta Jobber/bor du i nærheten? Hadde vært morro med et meeting med bimmers-medlemmer i nærheten når snøen forsvinner! Bor knappe 5 minutter unna, så jeg vasker en del på Statoil'en og min lukkede "private" vaskehall ligger snaue minuttene bortenfor Statoil igjen. Virker jo som om det er en del fra områet, så når sommerdekkene kommer på bør det vel være tid for en liten sammenkomst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Aha, deilig med egen vaskehall da Vasker som regel på Statoil der selv. Ja, er nok mange av oss som bor i Oslo-området og Romerike her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Ble en liten amatørshoot, uredigerte bilder. Skal lære meg litt mer om bildetagning, sliter litt med blurry bilder av og til. Må lære meg å redigere litt også, hvis noen er gira på å redigere litt for meg, så er det bare å sende mailadresse på pm, så sender jeg noen bilder Men endelig fikk jeg på sommerhjul, er kjempefornøyd med felgvalget Har kjøpt originale emblemer (blå) til panser og bakluke også, men skal ta en rubbing og polish runde på bilen før de kommer på. Det neste på lista blir mest sannsynlig M3 speil (originale), soting av sideblink og kanskje superwhite pærer som matcher AE/Xenon i grøftelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Meget pen bil Felgene satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Lekkert! Få ut bilde 0440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Takker Det er det nest nederste det Spruddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Åja Men det ene rett fra siden, der venstresiden av bilen er mot deg, det er kult. Og det mellom masten og containeren da jeg snudde, det må ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Åja Men det ene rett fra siden, der venstresiden av bilen er mot deg, det er kult. Og det mellom masten og containeren da jeg snudde, det må ut Skal prøve å få redigert noen av de, det mellom containeren og masten der ble blurry :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå