Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AEs :)

Har ikke det på min for øyeblikket da jeg er gira på litt andre ringer enn Biltema sine, så må få bestilt meg et skikkelig sett. De Orionene dine så faktisk bra ut, men jeg er gira på de "gule" OEM look ringa jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har av og til tenkt på at jeg helst ville hatt gule også, men nå har jeg fått superwhitepærer i tåkelysa så de jeg har ser bra ut. Men de ser ikke ut som på bildene egentlig, ser litt bedre ut i virkeligheten :)

Jeg vet bare hvordan man kobler de som jeg har gjort hvis du kjøper AEs med "remote wire", men det finnes flere DIYs ute, så når du klarer å swape 318-325 så tror jeg det er en enkel sak for deg å koble de til interiørlyset, hehe ;) Var ikke på vårmønstringa i dag du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei as brosjan jeg var på jobb i Stavanger jeg, dessuten er bilen til lakkering nå såååå dårlig med oppmøte gitt...

Men jeg hører det er noe treff på GS i Skien den 14. mai eller noe, (må sjekke opp litt nærmere).

Du kan jo ta deg turen dit (evt kjøre sammen) så kan vi jo prate litt skit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Syvert! Var det din CSL som var på Valle Hovin? (hvis du ombestemte deg og dro dit likevel :P) Isåfall så den utrolig velholdt og strøken ut, så ut som den var rulla rett ut av fabrikken! Meget grom bil du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Syvert! Var det din CSL som var på Valle Hovin? (hvis du ombestemte deg og dro dit likevel :P) Isåfall så den utrolig velholdt og strøken ut, så ut som den var rulla rett ut av fabrikken! Meget grom bil du har :)

Nei, eg er på jobb ja :? det er csl`en til Per F det der. og ja den er veldig pen ja, han holder det godt, sett en del bilder som har blitt lagt ut her frå valle hovin, mye fint ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...