///Kristian Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Takk takk, si fra hvis du skal selge felgene dine Noen som vet hva som kan være galt med ryggesensor som enten aldri lager lyd, eller lager en konstant pipelyd? Jeg har prøvd å sette bilen i revers og gå bak og høre på alle sensorene, alle lager en svak tikkelyd som skal bety at de fungerer? Uansett så har jeg bestemt meg for å kjøre den på en NAF test, for å rette opp alle eventuelle feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Pen bil! Før du legger ut penger på hellakkering, kan du jo prøve med en ordentlig lakkorrigering. Hos detailersclub vil du finne folk som kan gi lakken en skikkelig omgang, og mest sannsynlig få den bedre enn ny igjen.. Bortsett fra bulker selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Gratulerer med ny fin bil! De acs splittersene er jo grisefine!! Må ikke kvitte deg med dem.. Ang. ryggesensorene, så ta en diagnose av det.. Vil kunne se hva som er feil. Kan ta diagnose jeg, mot splitters i bytte? hehe.. Si det til Glenn Hils fra gamle naboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Pen bil!Før du legger ut penger på hellakkering, kan du jo prøve med en ordentlig lakkorrigering. Hos detailersclub vil du finne folk som kan gi lakken en skikkelig omgang, og mest sannsynlig få den bedre enn ny igjen.. Bortsett fra bulker selvfølgelig.. Det er ikke helt sikkert enda, må tenke på det. Men de folka som driver på detailersclub tar seg jo naturligvis også godt betalt. Skal tenke hardt, blir ikke før til våren en gang dersom det blir lakkering, så har god tid til å rense lakk, polere etc. for å se om den blir bedre selv også. Bulk tenkte jeg å høre om går å dra ut med sånn sugekopp metode Gratulerer med ny fin bil! De acs splittersene er jo grisefine!! Må ikke kvitte deg med dem.. Ang. ryggesensorene, så ta en diagnose av det.. Vil kunne se hva som er feil. Kan ta diagnose jeg, mot splitters i bytte? hehe.. Si det til Glenn Hils fra gamle naboen Takker Jeg kan legge ut bilde av hvorfor de skal av etterpå, 50% av lakken har flasset av, så det ser utrolig billig ut akkurat nå Men har bestilt meg litt 3M karbon vinyl, for å bytte ut på et par av listene inni bilen som har fått seg et par riper. Kanskje jeg skal prøve å trekke dette på splitterne også, å se hvordan det blir da, hvis ikke så er det nok ikke så altfor dyrt å lakke de opp! Idag har jeg vært på GS en tur å kjøpt meg gummimatter til vintern, vil ikke grise til teppet i bilen for mye Så har jeg kjøpt nytt bremselys til midten bak, ettersom det er gåent. Idag tenkte jeg å gi bilen en grundig støvsuging og vaske litt inni, så kan jeg legge ut noen bilder av interiøret jeg aldri trodde jeg skulle like, men nå elsker jeg det <3 Så hvis jeg orker i dag, skal jeg koble ferdig ledningsnettet til angel eyesa, så det bare er å få ringene inni lykta, noe som visstnok ikke er så veldig lett ;p Jeg trenger litt hjelp også, noen som vet hvor jeg kan få tak i M3 look speil (ebay, andre sider?), og sota side blinklys? GS har ikke til min bil. Kanskje jeg skal legge om til vinterhjul i dag også Kjøpte nye rett før jeg solgte gamle bilen, BBS CH 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 De splitterne ender vell opp hos meg uansett de da Richard gjør hvertfall alle andre ACS deler du handler Men hvis Kny gidder så skal jeg alltids vise vei til deg, eller den veien kan han faktisk. Du må legge ut bilde updates på hvordan det går med bremselyset da kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 De splitterne ender vell opp hos meg uansett de da Richard gjør hvertfall alle andre ACS deler du handler Men hvis Kny gidder så skal jeg alltids vise vei til deg, eller den veien kan han faktisk. Du må legge ut bilde updates på hvordan det går med bremselyset da kny Hehe, sant det Glenn Du skylder meg fremdeles cash for eksosen vettu kjedelig med bilen din.. typisk at sånt må skje! Sorry OT Kny Folie kan bli veldig pent faktisk Bare få gjort grunnarbeidene skikkelig først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Jepp, jeg var som sagt på GS i dag, kjøpte nytt bremselys til midten bak for ca 800 kr. Og fant ut at det bare var en liten kobling som satt litt løst, så da gikk jo det greit og de funker som normalt igjen uten at jeg måtte bytte noe! Får bare levere det tilbake i morgen, skal da også kjøpe krom ringer til instrument tenkte jeg Nå har jeg vært et par timer nedi garasjen å støvsugd bilen, og gått over alt interiør med Meguiars Interior detailer + microfiber også byttet ut velour mattene med gummi. Eneste jeg trenger inni nå er en skikkelig skinnrens, noen anbefalinger? Dette er ekte skinn og ikke "fake" skinnet bmw ofte bruker. Må si jeg er meget fornøyd med interiøret, det er så å si strøkent! Er kun noen få riper på karbonlistene (som er bestilt), og litt slitt sidestøtte på førersetet. Ellers er det strøkent! Her er noen bilder, fortsatt iCrap ettersom batteriet var tomt på kamera Møkkete utvendig, iknow, regna 2 dager på rad nå. Smiiiil Her kan man se hvor lite lakk som sitter igjen på splitterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Se her ja har absolutt ingenting imot beige skinn etter 72mil i denna bilen! super comfy og jaggu en fin interiør farge blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Etter jeg vaska bilen i går så irriterte jeg meg litt over en 10 cm lang ripe på bakluka, så var jeg innom GS i dag for å levere tilbake bremselyset og endte med at jeg bestilte meg en CSL luke i karbon som skal lakkes i bilens farge Henter den i løpet av et par dager, men får ikke montert før om en uke eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Tøft. Husk at du må skaffe deg pre-facelift håndtak og litt slikt i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Blir fort dyrt å besøke "godte butikken" vettu kny gratulerer og gleder meg masse til å se den på ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Tøft. Husk at du må skaffe deg pre-facelift håndtak og litt slikt i samme slengen. What? Passer ikke de på originalluka på CSL luka? Det informerte ikke han på GS om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Facelift-luken har et bredere håndtak enn pre-facelift, og CSL-lukene GS (og de aller fleste andre) selger benytter seg av det smale håndtaket som ble levert på pre-facelift. Skiltlysene er også annerledes, men om det er flere forskjeller (f.eks. låsemekanismen) tror jeg ikke. Her ser du den korte listen, mens den du har går lengre ut mot lyktene. Original CSL-luke har forøvrig ingen list her i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ok, takk for info. Kostet ikke all verden på GS så jeg, så skal nok overleve det da jeg fikk luka ganske billig føler jeg Noen som har bilder av ferdigmontert CSL luke fra GS på e46 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå