Tzunami Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Det er synd at det skal være sånne folk i verden, men det har jo vist seg i dag at denne karen er det MANGE i dette landet som vet om, og mange som bryr seg, han kommer nok til å prøve seg videre med andre, men hvis han blir tatt så er det nok mange som vil ha sin del av kaka, og mange som vil ha han straffet. Jeg, samt flere andre, som kjenner av han kommer til å fortsette å være på utkikk etter han. Men viktigste nå er at Kny har fått tilbake bilen, og godt er det! Får vel nesten si "gratulerer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Bare vær glad du fikk igjen bilen, disse felgene kan du få reparert og det er bare småpenger i forhold til hva som kunne ha skjedd i den her saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Utrolig surt dette, skjønner ikke hvordan noen kan få seg selv til å gjøre noe slikt!! Håper virkelig noen kunne banket "livsjiten" ut av han, det hadde han hatt godt av Når det er sagt; du skal være overlykkelig for at du i det hele tatt fikk bilen din tilbake, og at den - tross småtteriet - var i tilsvarende stand som da du overleverte den til han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Jepp, jeg er helt enig i at han er en JÆVLA IDIOT. Dama har visst sendt han litt brutal kjeft også Blir en detail av bilen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Godt at bilen har komt til sin rett igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Hadde faktisk blitt utrolig kvalm av å få igjen bilen på det viset... Tanken på at han har sitti inni den og kjørt 100 mil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Da tok jeg heldigvis feil, Kny!!! Godt å se at den er kommet til rette, omtrent like hel.. Og vi fikk vel begge rett ang levering av bilen.. Synes du skal gå videre med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Jeg er utrolig glad for at bilen har kommet til rette. Misliker sterkt å tenke på alle skitne menneskene som har sittet i den. Men som dere sier, jeg kunne være mye mindre heldig, alle de skadene er "småskader" som kan fikses. Jeg har jo en del jeg kan ta han på nå, brudd på kontrakt, biltyveri, skade påført bil (skrev faktisk i kontrakten at hvis det skjedde skade på bil før så skulle kjøper stå ansvarlig) og bruk av falsk navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Han sitter vel på finn.no eller autodb allerede tenker jeg og leter etter sin neste bil.... Kjedelig at det var litt skader ja. Hos meg var bilen full i sneiper og brukte snus poser... Får håpe du får solgt bilen igjen til noen som har penger da! Og ha en god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ja, det gjør han nok. Han klarer vel å få lurt til seg enda en bil. Takk, ferien blir nok bedre nå som bilen har kommet til rette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Godt den kom til rette igjen!!!! Detta her minner meg om en annen Japsegutt som dreiv med samma greiene for en tid tilbake, men han var smart og gikk under jorda for godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Godt å ha den tilbake på plassen sin ja. Nå får jeg kanskje en litt bedre ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Utrolig bra at dette ordnet seg. Forstår også godt den ekle følelsen av at folk du hater har brukt bilen din, og i tillegg behandlet den dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Hadde ikke helt troa på at den skulle komme tilbake igjen, men du har tydeligvis snakka bra for deg Håper du tar det videre likevell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ja, er glad for at det fikk en fin slutt. Snakke for meg kan jeg i slike saker (lært av mamma ) Jeg har egentlig bestemt meg for å kjøre et sivilt søksmål mot han hvis jeg får med meg noen flere som også har blitt lurt. Anmeldelse skal jeg levere hos politiet i morgen, håper han får svi for det han driver med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå