Kny Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Da har jeg fått shinet bilen igjen den og var absolutt ikke ille i lakken, kjøpte meg en Kärcher K5.600 og skumkanon. For de interesserte i bilpleie: Avfetting: Surfex HD 1:10, Iron X på laveste panel + felger Skum: CG Citrus Wash & Gloss Såpevask: Meg's NXT gen + wash mitt, bøtte med gritguard Tørket med CG miracle dryer og clayet Polerte med DA maskin og Scholl S40 på gul hex logic pad, tok alt av swirls og småriper men ikke RDS. Men skulle ikke korrigere nå.. Nanolotus Ruteforsegling 2 lag med Swissvax Onyx Swissvax Pneu på dekksider Meg's plastic renewer på plastdetaljer Ble blankt hvertfall! Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Så bra at du fikk den tilbake igjen ! Har lest side opp og side ned.. Helt utrolig hva folk får seg til å gjøre ! Håper han får så det svir ! Lykke til videre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Da har jeg fått shinet bilen igjen den og var absolutt ikke ille i lakken, kjøpte meg en Kärcher K5.600 og skumkanon.For de interesserte i bilpleie: Avfetting: Surfex HD 1:10, Iron X på laveste panel + felger Skum: CG Citrus Wash & Gloss Såpevask: Meg's NXT gen + wash mitt, bøtte med gritguard Tørket med CG miracle dryer og clayet Polerte med DA maskin og Scholl S40 på gul hex logic pad, tok alt av swirls og småriper men ikke RDS. Men skulle ikke korrigere nå.. Nanolotus Ruteforsegling 2 lag med Swissvax Onyx Swissvax Pneu på dekksider Meg's plastic renewer på plastdetaljer Ble blankt hvertfall! Bilder kommer "bare" det ja, får ta'n skikkelig en dag senere i sommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Hehe Ettersom ene felgen min trenger oppussing etter bilen var stjålet, så vurderer jeg å lakke alle i ny farge. Enten en sprek farge, eller noe vanlig. Fargene jeg har tenkt litt på er matt mørkegrå, gunmetal, gule, hvite eller noe annet sprekt. Noen idèer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Gunmetal. no doubt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 GULE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Lakk de Nogaro silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 GULE!!! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Lakk de Nogaro silver Er det den fargen du har på senteret på dine felger? Isåfall ser det bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 GULE!!! +1! Det er det som frister mest, men da tror jeg bilen blir et blikkfang på en måte jeg ikke ønsker Og dama tror jeg hadde hatet meg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Noen bilder fra vaskingen og noen ferdig bilder etter polering. Morro med skumkanon! Orker ikke redigere nå, dårlige bilder uansett, hehe Den kantkjørte felgen igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hvis du har en dame som bryr seg om bilen din og ikke deg, så bytt hun ut.. Det gjorde jeg Hun presterte å si: "Kan vi ikke kjøre BMW-en, blir litt mer stolt av å bli sett i den". Da fikk jeg enda mer lyst til å kjøre Merca Men gult er dristig ja, men tror det hadde vært helt sykt kult også Ellers er jo hvite safe farge, men jeg tror du kjenner en annen du hermer litt etter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 haha gått gjort av gulingen og kant kjøre den så mye , vis han hadde bilen under en uke... og greid å kjøre så langt med bilen... ler å gulingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Men er det så bra å bruke skum ute i sola? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå