Kny Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Liten update nå! Dårlige iPhone bilder bare. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Ser veldig bra ut, men må bare si at jeg syntes det er penere med matt krom.(sjekk tråden min i sign.) Nå er jeg veldig anti-krom da. Har du vurdert å male/tusje viserene røde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Kult kny godt de passer på noens biler med engang hehe. Ser veldig bra ut, men må bare si at jeg syntes det er penere med matt krom.(sjekk tråden min i sign.) Nå er jeg veldig anti-krom da.Har du vurdert å male/tusje viserene røde? burde det ikke være hvit bakgrunn da? motorsport look? eller vil man kunne se viserene normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 nei da, det går med svart bakrunn også. Se tråden min, så ser du det Effekten er ikke er synlig i mørket, blir borte pga. lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Det var oppe til vurdering ja, men jeg droppet det. Kjipt hvis resultatet blir dårlig og jeg ikke blir fornøyd med det. Ang. ringene så var det bare et impulskjøp på ebay til 105 kr, matt krom fant jeg ikke, synes det ble mye penere enn uten ringer hvertfall men er enig i at matt er penere ja, når jeg ser dine. Uansett om jeg vil bytte til matt krom senere så er det jo bare en 10 minutters jobb, om ikke mindre, å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Hehe min E46 har gått nesten like langt som din. 05.12.11 så harn gått 167240 Ang det med tyveriet. Føles vel litt ut som bilen er blitt voldtatt av en annen mann. Nesten som dama har blitt sexuelt missbrukt. Mulighet for å summere opp hvor/hva du har kjøpt deler fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Jaså går speedo ditt bare til 240 det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Strekene i mellom indikerer gjerne et oddetall og speedometeret går derfor til 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Hehe min E46 har gått nesten like langt som din. 05.12.11 så harn gått 167240Ang det med tyveriet. Føles vel litt ut som bilen er blitt voldtatt av en annen mann. Nesten som dama har blitt sexuelt missbrukt. Mulighet for å summere opp hvor/hva du har kjøpt deler fra ? Hehe, morro Min har gått 167234 i dag Hvilke deler tenker du på? Jaså går speedo ditt bare til 240 det a? Hehe, har bare en liten firer jeg vettu Bilen går vel bare knapt over 200 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 HEhe men er enig med at matte ringer er tøffest. Jeg har det på M3 clustern min Det går forresten til 300, men bilen stopper teoretisk på 242kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 HEhe men er enig med at matte ringer er tøffest.Jeg har det på M3 clustern min Det går forresten til 300, men bilen stopper teoretisk på 242kmt Ja, tenkte ikke så mye over det da jeg kjøpte de. Går vel kanskje ikke an å pusse kromringene mine matte med fint sandpapir heller? Koster uansett bare 100 kr for nye ;p Bruker bilen din hver dag nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Its in use everyday yes Du vet, når den ikke streiker Tror dynamoen gikk i stad, men pga febern så parkerte jeg bare på jobben og tok firmabilen hjem Krysser fingra for at når jeg kommer på jobb i morra så er batterilampa long gone Ellers planlegger jeg noen fine småting nå utover vintern, ser det har blitt litt smått med updates i tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Hehe, okei Skal krysse fingra jeg og! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Hehe, morro Min har gått 167234 i dag Hvilke deler tenker du på? Koffertlokk, Fangere, løkter og spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Hehe, morro Min har gått 167234 i dag Hvilke deler tenker du på? Koffertlokk, Fangere, løkter og spiller. Koffert: GS-bildeler Fangere: Originale M-tech II fangere fra fabrikk med AC-Schnitzer lepper foran Lykter: Originale fra fabrikk, men har satt i LED Angel eyes type Orion v2 (umnitza.com) Spiller: Dynavin v5, bestilte fra en som heter Jeff på e46fanatics.com sitt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå