Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk! Ja, den er pen og meget funksjonell, veldig spent selv på hvordan det blir etter jeg får montert, håper ikke det blir så altfor lenge til :) Kunne vært i morra om GS hadde delen jeg trenger på lager. Men mulig jeg starter monteringa i morgen og lar AC henge å slenge litt til jeg får festebraketten på mandag, eller er det en dum idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Ja, den er pen og meget funksjonell, veldig spent selv på hvordan det blir etter jeg får montert, håper ikke det blir så altfor lenge til :) Kunne vært i morra om GS hadde delen jeg trenger på lager. Men mulig jeg starter monteringa i morgen og lar AC henge å slenge litt til jeg får festebraketten på mandag, eller er det en dum idè?

go go go go go 8) du klarere å presse den inni sånn at den sitter sånn ca fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har fikk jeg henta AC relocation kit på GS, og montert Dynavinen! Hvis noen planlegger å gjøre det samme så er det bare å spørre om hjelp, jeg har lite erfaring med montering av sånne ting og klarte det greit! Det vanskeligste med hele jobben var først å få ut de ventilasjonsgreiene øverst på midten der, satt som f, og når de først kom ut så kom de med et skikkelig brak så det hørtes ut som noe ble ødelagt, men det var det heldigvis ikke!

Det "nest" vanskeligste var å få inn selve dynavinen, SINNSYKT mye ledninger som skal inn på veldig liten plass, så måtte prøve noen ganger før jeg fikk den inni.

Selve jobben med å flytte ned klimaanlegget var veldig enkelt, måtte bare demontere alt rundt girspaken og skru ut 4 skruer for å sette inn den nye braketten.

Her er et par før/etter bilder og noen bilder under montering, crap pics as usual :)

Før:

i743uj3dw8ro21rl9mcg.jpg

Etter:

8ytcvxroprvuoc6pnb40.jpg

Noen random pics:

Alt demontert:

rxt33yqnskle25ekf2uv.jpg

Ventilasjonshusene ligger å hviler litt imens jeg jobber:

3ssh09ov0ywxv1i3zpap.jpg

Fått på plass AC:

5x9vjs0kvczvrj8fcebr.jpg

Dynavin på plass!

863vg0yes23lshsx5pwn.jpg

q3uc3n2xqqoy5e0ntoh0.jpg

Erfaring så langt, har bare lekt litt med den i fellesgarasjen hvor det ikke er noe særlig dekning, så har ikke testet NAVI enda, skal ut å kjøre litt etterpå for å teste. Lyden ble bedre, den har utrolig mange funksjoner, testa bluetooth og snakket i telefon, mottaker hørte meg veldig godt og jeg hørte han bra! Fikk opp spilleliste til iPhone på 2 sek etter jeg koblet den i, go lyd der også! Rattfunksjonene fungerer utmerket, mute, volumkontroll, bytte sanger/radiokanaler etc.

Videre skal jeg prøve å lage noe custom kobling til iPhone i midtkonsollen, så det ser originalt ut, vil ikke ha kabelen hengende og slenge fra hanskerommet. Veldig fornøyd så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaw! detta ble jo helt rått! så faktisk veldig enkelt ut å flytte utstyret for å lage plass til Dynavin, MEN har jo selv byttet til en uorginal spiller og ja er drit trangt baki der :S nå frister det enda mer å kjøpe en selv etter din er på plass :D 316 trenger litt ustyr den å ;)

Mener å ha sett en annen på forumet mekke iPhone/usb tilkobling "orgnialt" sammen med de andre knappene forran giret på bilen sin. han har riktig nok automat hvis jeg ikke husker feil :) Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert :) Gi feedback på hvordan den funker i 25minus, tipper den lagger noe, men kommer seg nok :)

Bilen står omtrent aldri ute i kulda, men skal si fra hvis den skulle gjort det en dag/natt ;) Er veldig fornøyd med den så langt, Navien er veldig lett å bruke og viser veien perfekt, men tror jeg skal slå av stemmen ettersom den kommer ganske ofte og det forstyrrer musikken litt, og hu klager hver gang man ligger 1 km/t over fartsgrensa :P "You are over the speedlimit"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...