Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
CSL er etter min mening noe av det tøffeste man får på e46. LM synes jeg blir litt kjedelig. Min stemme går derfor til CSL-felger. :)

enig, LM begynner å bli veldig oppbrukt

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Laget en liten poll nå :P Synes det er feil å kalle BBS LM oppbrukt, da det er lett en av de peneste felgene som noensinne er laget. Og synes også det er rart at folk sier "alle" har de, veldig skjelden jeg ser en bil med LM :P Flere med CSL felgene på sin E46 her på bimmers enn LM.

Skrevet
Laget en liten poll nå :P Synes det er feil å kalle BBS LM oppbrukt, da det er lett en av de peneste felgene som noensinne er laget. Og synes også det er rart at folk sier "alle" har de, veldig skjelden jeg ser en bil med LM :P Flere med CSL felgene på sin E46 her på bimmers enn LM.

problemet er at alle andre merker bruker LMreps og, csl er meir begrensa til bmw

Skrevet

Jeg har tenkt mye på nettopp disse to felgene selv (som du sikkert vet). Hvis du hadde sett Syse sin E46 320dT Edition 33, så hadde du blitt forelsket i CSL felgene. Dessverre tror jeg han har slettet profilen sin på forumet og han er borte fra facebook også, så finner ikke bilder av bilen hans. Det jeg synes er kjipt med LM er at det er veldig liten forskjell på kanten foran og bak. Ulemper med CSL felgene er at de mangler kant :P Lurer på om jeg kanskje hadde valgt CSL egentlig..? Men jeg skjønner ikke hvordan det kan gå med 8,5x19 med ET38 foran og 9,5x19 ET45 bak. Jeg har jo subba baki såvidt det var med 9x18 ET35 bak på min. 0,5" = 1,27 cm og innpresset gjør at felgen kommer 10mm lenger inn, totalt 0,27 cm lenger ut. Eneste er hvis felgen blir 0,5" bredere totalt, så det er 0,25" bredere innover og utover (fra senteret av felgen), så blir det 6,35mm-10mm = -3,65mm, da kommer felgen faktisk litt lenger inn, så da kanskje det går fint. Om man da i tillegg kjører en tiny liten dekkstrekk, så er problemet løst :D Utrolig hva jeg regner meg frem til før klokken 6 :o Uff, nå vil jeg ha nye felger også :(

Skrevet

Det er bedre plass til felger bak på coupe enn på sedan/touring. 9.5x19 ET45 er ikke noe problem bak på min. Har aldri subbet med det.. Gå for CSL :)

Skrevet

Min stemme gikk for CSL kny :applause: Etter jeg så ///Kristian's e46 med de så forelsket jeg meg! ser så cleane ut, men litt enig med spruddel også, de mangler jo kant.. jaja har stemt alerede :P

Skrevet
De jeg fant som jeg linka til i den tråden jeg lagde om felger til min da?

Hm, hvilke av de? Jeg fant et sett til jeg kunne tenkt meg :)

Skrevet

Da bestilte jeg sommerhjul i dag ;-) De kommer iløpet av 7-10 dager! Prisen var kanonbra i mine øyne, billigere enn å kjøpe dekk+felg på gs selv under kampanjen de hadde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...