///mafy Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hei! Har hatt den en stund nå men tenkte tiden var inne for å slenge ut noen bilder av min førstebil så her er noen. Bilen er en 1995 e36 Coupe 318is(yep missing 2 cylinders , men funker som førstebil) Forrige eier sa at dette er en limited edition men ser ikke helt hva? Dørhåndtakene og interiør da eventuelt, har ikke sett sånn interiør på noen andre hvertfall. Har ikke noe bra bilde av interiøret nå men kan skaffe hvis interesse. Er orginal M-tech med understell og alt. Prøvde brodern sine lm felger Det jeg har gjort med bilen er bytte av baklykter,sideblinkere og satt på csl bakluke. Planer i vinter blir: Nye framlykter med svart bakgrunn. Ny frontfanger for denna har sprukket over alt omtrent. Ta rust. Pusse opp igjen O.Z felgene og kanskje selge(2 delte O.Z Mito) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Pen bil med utrolig gromme felger! Hadde aldri bytta de ut da de passer perfekt både i størrelse og utseende! Nice touch med CSL-luka. Ikke mange som har den på E36 enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Velkommen til bimmers og gratulerer med førstebil! Jeg støtter Lars89 fult i at du må beholde OZ felgene. Gromme felger som ikke akkurat vokser på trær lenger. Eller ser bilen veldig bra ut og jeg tror ikke du vil savne de to sylinderne så veldig (bortsett fra lyden). Jeg synes også det var en fin touch med bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Tøft med csl bakluka likte den ikke først på E36, men synes den blir bare tøffere og tøffere med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Velkommen til bimmers Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Du verden, dette var en virkelig flott E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///mafy Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Tusen takk for fine kommentarer Støtter dere som sier at O.Z felgene skal være. Men grunnen er at jeg har lyst på 3 delte O.Z Mito i 18" med bredere kant Felgene er jo noe av det peneste på e36 etter min mening. Men får se, penger vokser ikke på trær akkurat når man er student med russetida i vente Csl luka synes jeg også er en ganske kul modifikasjon som ikke alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 De OZ felgene er vel 3-delte? 2-delt har bare skruver på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 perfekt e36 vil jeg nesten si altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///mafy Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 De OZ felgene er vel 3-delte? 2-delt har bare skruver på baksiden. Er nokså sikker på at disse er 2-delte men. Men er det noen her inne som vet om det finnes såkalt "Limited Edition" som selger påsto? Bilen er opprinnelig fra tyskland. Her er et bilde til sammen med brodern sin e46 i bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Fy den her hadde jeg sansen for! digger csl luka på e36! og felgene MÅ du beholde, disse begynner det og bli få av! utrolig stilig interiør, jeg likte alt ved denne bilen egentlig, litt utenom det vanlige, det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///mafy Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Takk for det Skal prøve og få tatt fler bilder av interiør i morgen hvis det er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Nydelig coupe Likte interiøret og CSL bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Disse felgene er 2-delt. Som du ser, så er det ikke skruver rundt de. Det er bare skruver på baksiden. Du har skruver på forsiden og. Er rimelig sikker på at du har 3-delte altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Jepp han har tre delte, og de burde han ta vare på! Ja sleng ut bilder av interiøret, synes det var meget pent, og spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå