Gå til innhold

Min E36 Coupe

///mafy
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt den en stund nå men tenkte tiden var inne for å slenge ut noen bilder av min førstebil så her er noen.

Bilen er en 1995 e36 Coupe 318is(yep missing 2 cylinders :cry: , men funker som førstebil) :)

Forrige eier sa at dette er en limited edition men ser ikke helt hva? Dørhåndtakene og interiør da eventuelt, har ikke sett sånn interiør på noen andre hvertfall. Har ikke noe bra bilde av interiøret nå men kan skaffe hvis interesse.

Er orginal M-tech med understell og alt.

fzuqj3ln1xicqg4emm03.jpg

lx6dnp8r5pddp9po0nrg.jpg

rz5keh0bk0ylyyxot572.jpg

qrc25ksi5uq7nt8nf81b.jpg

b7icmhhkln9dsrdopxon.jpg

50u0va3fwdk11d57725k.jpg

vlt98f9qtwrfho0xkfdi.jpg

dmfz560g3b6qwaqtwvtv.jpg

Prøvde brodern sine lm felger :mrgreen:

Det jeg har gjort med bilen er bytte av baklykter,sideblinkere og satt på csl bakluke.

Planer i vinter blir:

Nye framlykter med svart bakgrunn.

Ny frontfanger for denna har sprukket over alt omtrent.

Ta rust.

Pusse opp igjen O.Z felgene og kanskje selge(2 delte O.Z Mito)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bimmers og gratulerer med førstebil! Jeg støtter Lars89 fult i at du må beholde OZ felgene. Gromme felger som ikke akkurat vokser på trær lenger. Eller ser bilen veldig bra ut og jeg tror ikke du vil savne de to sylinderne så veldig (bortsett fra lyden). Jeg synes også det var en fin touch med bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine kommentarer :D

Støtter dere som sier at O.Z felgene skal være. Men grunnen er at jeg har lyst på 3 delte O.Z Mito i 18" med bredere kant :mrgreen: Felgene er jo noe av det peneste på e36 etter min mening. Men får se, penger vokser ikke på trær akkurat når man er student med russetida i vente :(

Csl luka synes jeg også er en ganske kul modifikasjon som ikke alle har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De OZ felgene er vel 3-delte? 2-delt har bare skruver på baksiden.

Er nokså sikker på at disse er 2-delte men.

Men er det noen her inne som vet om det finnes såkalt "Limited Edition" som selger påsto? Bilen er opprinnelig fra tyskland.

Her er et bilde til sammen med brodern sin e46 i bakgrunn :D

j2dmpmgko4scdvjir4bk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy den her hadde jeg sansen for! digger csl luka på e36! og felgene MÅ du beholde, disse begynner det og bli få av! utrolig stilig interiør, jeg likte alt ved denne bilen egentlig, litt utenom det vanlige, det liker vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...