Gå til innhold

Hva slags fanger skal jeg ha? E39


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Enig i at M5 ville passet bra. Da slipper jeg å bytte ut shadowlinelistene til lakkerte lister osv.

Hvor får jeg tak i en god og plausibel M5/mtech fanger. Jeg har sett et par som ser i overkant hjemmesnekra ut eller som noe lastet ned fra en koreansk nettside. Keen på noe som ser enkelt og elegant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en E39 523 med orignalt sportsunderstell og shadowline. Forlyktene er oppgradert til den nye typen Hella lykter. Frontfangeren er litt herpa og jeg har lyst å oppgradere.

Hva foreslår dere godtfolk?

GS Bildeler har troverdig kopi av M5 fanger. Kjøpte den selv :) Paser med resten av orginale m-aero pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som har noen bilder av noen norske biler med mteck fanger eller aerodynamikk pakke. jeg får ikke helt inntrykk av bilen på bildene som er proffe. Da ser alt bra ut.

Flextron: Har du noen bilder av bilen din hvor jeg ser fangeren bedre. Ser jo jævlig bra ut, men vil gjerne se et litt bedre bilde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å være splittere, mest sannsynlig fra Hamann.

Men et lite obs. Den Alpina fangeren som det ble visst bilde til tidligere, det er kun til facelift man får kjøpt løs spoiler del, mens på preface er det kun hele fangeren man får kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...