SofaKingFresh Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Hvilken type bruker BMW på E92? Lang og fjærn i samme pære. Er det den som heter "D1S"? Skal bytte pærer, og da kjøper jeg gule om jeg får tak i. Så jeg vil høre her først om noen vet det. Finner ikke noenting om det noested. Kan noen være så snille å hjelpe meg? Og er det H11 de har i tåkelyktene? Takk på forhånd. -Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Når det gjelder tåkelys spørs det hvilken front du har. Standard front bruker H8 i tåkelysene, mens M-sport fronten bruker H11 pærer i tåkelysene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Har M-sport, så det er H11 Men hva med hovedlyktene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 D1S i hovedlys ja. Samme pære for nær og fjernlys Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Gull Da bestiller jeg 2 sett med 3000K D1S pærer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Gulelys har jeg og litt lyst på! Tror det kan være stilig Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Skal ha gult overalt, samt gule glass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Temmelig sikker på at du bare trenger ett sett med D1S. Nær/fjern deler pære. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Jess, men bare for sikkerhetsskyld kjøper jeg 2 : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts