Mariuse34 Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Hei! Skal ha byttet løpehjul på bilen, men får faen ikke rikket på bolten på løpehjulet. Noen forslag?
T.H.O Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Hehe, ja da er jeg med Har ikke noen forslag desverre.
///Naitsirk Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 En hælvettes muttertrekker! IR sine som drar 1000Nm pleier å løsne det meste
mspec Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Det er et helvettes moment på det hjulet.hvis du ikke har verktøy til å holde igjen hjulet skikkelig anbefaler jeg verksted.
T. Tharaldsen Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 bare dra godt til me en hammer på skrallen/fastnøkkelen eller bruk noe som latmansarm.. ingenting sitter så jævli at det ikke kommer etter litt juling
Mariuse34 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Tror jeg ringer Alf og hører om han har tid til uka. Orker ikke gjøre vondt verre. Får bite i det sure eplet tror jeg.
Beta Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Finn en seriøs muttertrekker så løsner den.. Eller om motor står i bil så kan du ta en latmann å sette mot rammevangen å vri om nøkkelen... Pass på at du setter den rette veien....
bjalle Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Har byttet på flere e39,skal ikke sitte så hardt,har noen gjort det før på din bil og brukt gjengelim muligens.
BTK-530 Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Har det ikke litt å si hvem vei reimhjulet roterer? Dvs også motsatt gjenge på bolt/mutter? Links osv..
Otis Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Har det ikke litt å si hvem vei reimhjulet roterer? Dvs også motsatt gjenge på bolt/mutter? Links osv.. Det heter HVILKEN og IKKE HVEM vei..!
mspec Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 jeg skulle skifte det store reimhjulet i min e46 å spurte bmw om tips..jo svaret startet med en latter de bruker spesialverktøy til å løsne faenskapet.han sa tilogmed at det ikke løsner med muttertrekker. jeg prøvde å bruke et langt rør på skralla/fastnøkkelen og banket til med hammeren men den ville ikke rikke på seg.hadde jeg derimot hatt det ene spesialverktøyet til å holde igjen hjulet ville den kanskje ha løsnet.
Kennethe34 Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Den bolten sitter så hardt at 1/2" verktøy knekker. Man må bruke spesialverktøy til å enten låse av svinghjulet eller holde igjen reimhjulet + 1" verktøy og to helvettes lange og kraftige rør.
oleo Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Vil ikke en lufttrekker være et alternativ? I motsetning til en handtrekker så slår/banker jo en lufttrekker. Jeg har løsnet mange vrine muttere med en slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå