Tom K Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Litt ekstremt spør du meg hehe http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... 865&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ganske normalt etter min standard Holder akkurat på med den samme prosessen på et kjøretøy selv nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Er noen som drar det så ekstremt langt Men blir bra da! (nå er jeg selv glad i å vaske og polere selv, så skal ikke mobbe noen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hvem gidder å gjøre sånt med en jævla opel... grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Lakken på min bil innbyr ikke til slik luksusvask, men en litt dyr shampo og en fin svamp får den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hvem gidder å gjøre sånt med en jævla opel... grevling Sikkert fordi han får betalt 100 000 +++ kr for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Var jo faktisk en meget pen Skropel det der. Setene ble jo digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 det eneste som popper opp i huet mitt når jeg ser den bilen er...Forhjulsdrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Satan og mye greier de skulle gjøre med bilen da, så nesten litt "nasa" ut med alle de instrumentene xD Men jaggu og clean den ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Altid morsomt å se en ekstrem forvandlig på sin egen bil. Men 1 uke seinere ser den jævelig ut igjen. ALTID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 setene ble jo jalla. så ut som biltematrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 hmm...var ikke dette en splitter ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ganske normalt etter min standard Holder akkurat på med den samme prosessen på et kjøretøy selv nå hehe Du kan ikke komme å si at det der er normelt. selv om du nylig har blitt bitt av bassillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ikke normalt for de som ikke har interesse for slik, men for de som har interesse for slik er det der ikke noen veldig "dyptgående" polering... Er jo bare veldig veldig lett arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ah, royale... Rart ikke Dalton overtalte han til Crystal Rock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå