Tom K Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Litt ekstremt spør du meg hehe http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... 865&page=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad|oS Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Ganske normalt etter min standard Holder akkurat på med den samme prosessen på et kjøretøy selv nå hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin-D Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Er noen som drar det så ekstremt langt Men blir bra da! (nå er jeg selv glad i å vaske og polere selv, så skal ikke mobbe noen her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erebus Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Hvem gidder å gjøre sånt med en jævla opel... grevling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted October 19, 2010 Author Share Posted October 19, 2010 Lakken på min bil innbyr ikke til slik luksusvask, men en litt dyr shampo og en fin svamp får den hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasD Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Hvem gidder å gjøre sånt med en jævla opel... grevling Sikkert fordi han får betalt 100 000 +++ kr for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Var jo faktisk en meget pen Skropel det der. Setene ble jo digg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erebus Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 det eneste som popper opp i huet mitt når jeg ser den bilen er...Forhjulsdrift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibiri Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Satan og mye greier de skulle gjøre med bilen da, så nesten litt "nasa" ut med alle de instrumentene xD Men jaggu og clean den ble! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goty Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Altid morsomt å se en ekstrem forvandlig på sin egen bil. Men 1 uke seinere ser den jævelig ut igjen. ALTID Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 setene ble jo jalla. så ut som biltematrekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 hmm...var ikke dette en splitter ny bil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Ganske normalt etter min standard Holder akkurat på med den samme prosessen på et kjøretøy selv nå hehe Du kan ikke komme å si at det der er normelt. selv om du nylig har blitt bitt av bassillen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad|oS Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Ikke normalt for de som ikke har interesse for slik, men for de som har interesse for slik er det der ikke noen veldig "dyptgående" polering... Er jo bare veldig veldig lett arbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael-B Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Ah, royale... Rart ikke Dalton overtalte han til Crystal Rock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts