FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Kommer tilbake med info om dette, men det ligger altså like ved Sandvika.Vi kommer desverre ikke til å slippe andre biler enn E30 inn på området, vi kommer til å være 100% bestemt på dette. Kommer man med en annen modell må man vel gjerne parkere utenfor (så lenge det ikke blokkerer inngangen til treffet) og gå inn. Dette hørtes da strengt ut, får da se om jeg kommer alikevel!
winchester Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Kommer tilbake med info om dette, men det ligger altså like ved Sandvika.Vi kommer desverre ikke til å slippe andre biler enn E30 inn på området, vi kommer til å være 100% bestemt på dette. Kommer man med en annen modell må man vel gjerne parkere utenfor (så lenge det ikke blokkerer inngangen til treffet) og gå inn. Dette hørtes da strengt ut, får da se om jeg kommer alikevel! Er jo derfor det heter E30meet!
Halbakken Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Og er d åpent for litt slædding rundt bana den dagen? +1!
hylle Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Vi setter opp egne drifteheat denne dagen. Banereglement kommer iløpet av Januar. Vi skal også gjøre klart et oppsett for kjøringa denne dagen iløpet av kort tid!
skrokkis Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 reglene må være at man ikke trenger lappen
Clerion Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Siden det er ett lukket arrangement regner jeg med man ikke trenger det Men må vel somregel ha tilsyn ;D en L på bilen hadde jo vært fett. Vurderer dette selv mer og mer faktisk, blir det nok folk kan jo dette bli fett nok
316 Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Tror ikke du slipper ut på en bane uten lappen, gitt ! Vanlig trafikkregler gjelder der.
opasb Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Tror ikke du slipper ut på en bane uten lappen, gitt ! Vanlig trafikkregler gjelder der. vanlige trafikkregler...derav kan man øvelseskjøre om ikke treffarangør eller evt baneeiere har egne regler....
opasb Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 mulig jeg stiller opp bare på banekjøringa... touringen min blir ikke noe glansbilde og se på uansett så
Clerion Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Tror ikke du slipper ut på en bane uten lappen, gitt ! Vanlig trafikkregler gjelder der. Kjedelig å kjøre i 80 rundt bana da Tviler på den regnes som motorvei?
316 Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Forsikringsselskapene har ofte reservert seg mot hastighetstrening og konkurransekjøring. Hvis det ikke står eksplisitt i forsikringsavtalen, så fremkommer det implisitt. For eksempel at uaktsomhet kan føre til avkorting i erstatningen. Det betyr at du som forsikringstaker kan risikere en alvorlig økonomisk belastning etter et uhell under hastighetstrening eller konkurranselignende hastighetskjøring. (Her må man ikke blande sammen organiserte kjøre- og sikkerhetskurs på bane – det er akseptert og kan til og med gi deg rabatt i forsikringspremien.) Det er altså kun det som mange betrakter som racing med gatebiler på bane som det her siktes til. Banekjøring med høye hastigheter er lovlig i Norge, MEN da må du følge reglementet til Norges Bilsportforbund (NBF) og være medlem av en klubb tilsluttet NBF, for eksempel KNA. (Mer om dette i ”Forskrift om motorsport på lukket bane eller annet avsperret område og om annen bruk av go-kart” av 15. januar 2001 nr. 26 og ”Det nasjonale Sportsreglement for bilsport i Norge” (se”BILSPORTBOKEN 2006”). Kort sagt kreves en førerlisens, vognlisens og en bestemt standard for gjennomføring av aktiviteten.
hylle Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Førerkort skal selvsagt fremvises før kjøring på banen. Godt nytt år folkens!!
Dan327t Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Åssen gåre egentlig her? Blir det no av? Å har det blitt trekt no gratisbilett?
hylle Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Treffet kommer til å bli arrangert som planlagt ja. Vi klarte desverre ikke 15 til nyttår, så det blir ikke trukket noe gratisbill. Nå arbeider vi med hotell., har fått et bra pristilbud fra hotellet i Elverum, men skal ha pris fra et par hoteller til før det er helt avklart.
Evenol Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Jeg er ihvertfall veldig skeptisk til det med parkering over natta, om det skulle bli noe for min del. Har dere sjekket noe ang. dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå