S.Arnesen Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 inge interreserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 pris på frakt opp til kristiansund da? kanskje de går på e34n min, skal sjekke dimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 pris på frakt opp til kristiansund da? kanskje de går på e34n min, skal sjekke dimmen. Frakt har jeg ikke peiling på dessverre. Sjekk med posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Ligger her enda, mye userriøse folk her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 hvor i østfold bor du? jeg er intressert. send med en pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 vært greit om du hadde sjekka vekta på de. da ser jeg hva frakta blir på posten.no.. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 vekt vet jeg ikke, har ikke noen vekt så jeg får sjekket heller dessverre. Ser ut til at de blir kongstian sine, da han skal plukke de opp på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 vekt vet jeg ikke, har ikke noen vekt så jeg får sjekket heller dessverre.Ser ut til at de blir kongstian sine, da han skal plukke de opp på søndag Jepp det er planen, så vi sees da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå