S.Arnesen Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 *SOLGT* Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 23, 2010 Author Share Posted October 23, 2010 inge interreserte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin L Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 pris på frakt opp til kristiansund da? kanskje de går på e34n min, skal sjekke dimmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 pris på frakt opp til kristiansund da? kanskje de går på e34n min, skal sjekke dimmen. Frakt har jeg ikke peiling på dessverre. Sjekk med posten Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 Bump. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Ligger her enda, mye userriøse folk her på forumet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
StianA Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 hvor i østfold bor du? jeg er intressert. send med en pm du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin L Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 vært greit om du hadde sjekka vekta på de. da ser jeg hva frakta blir på posten.no.. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 vekt vet jeg ikke, har ikke noen vekt så jeg får sjekket heller dessverre. Ser ut til at de blir kongstian sine, da han skal plukke de opp på søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
StianA Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 vekt vet jeg ikke, har ikke noen vekt så jeg får sjekket heller dessverre.Ser ut til at de blir kongstian sine, da han skal plukke de opp på søndag Jepp det er planen, så vi sees da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts