johnja Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Er det blått interiør i denne?Mener jeg har sett den til salgs her på forumet?! Veldig lik min igrunn Det er blått ja, og uten hull. Veldig lik din ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Du vet at dette er en org 518, som er opprustet under plasten? Måtte bare... Vannvittig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Du vet at dette er en org 518, som er opprustet under plasten?Sånn spøker man ikke med!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare... Vannvittig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Var skræmt nå ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Var skræmt nå ja? Jada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Var skræmt nå ja? haha Vanvittig flott bil ja. Begynner å bli få e28er som er orginale og pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Tipper du kommer og føle deg nyforelska når du henter denne!! Føler meg nesten litt betatt av og se bildene jeg Blir vell ikke billigere disse bilene? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg vil ha e28 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 satan , er den solgt???, denne er jo 100% strøken, hartge utgave å greier, får si fra om du vil selge en gang...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Å der varn på plass!!!!!!!!! Tenkte jeg skal ha andre felger på den, så disse bbs felgene er til salgs, med dunlop sportmax i 225/45-17. Felger og dekk er nytt, kun kjørt få km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Felgene som er på første bildene da ? Du må få tak i slike om di ikke fulgte med bilen ; ) for di var bøøøøse =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Felgene som er på første bildene da ?Du må få tak i slike om di ikke fulgte med bilen ; ) for di var bøøøøse =D Det er de jeg skal ha ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Selge de BBS felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Selge de BBS felgene da? Ja, kanskje du hadde lyst på fler??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ikke umulig. hvilken dim? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå